Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησε η κατασκευή διοδίων στην εξωτερική περιφερειακή; Δείτε εικόνες[φώτο]
Θέμα avatonpress.gr
Έργα που δηλώνουν ... κατασκευή σταθμού διοδίων στην εξωτερική περιφερειακή, αντικρίζουν από την Τετάρτη διερχόμενοι οδηγοί και από τα δύο ρεύματα.
Αφορά το κομμάτι από τον κόμβο του ΤΙΤΑΝ μέχρι την έξοδο προς εθνική οδό για Αθήνα, στο ύψος μεταξύ Ευόσμου και Ωραιοκάστρου κοντά στους πυλώνες υψηλής τάσης της ΔΕΗ.
Ο υποτιθέμενος σταθμός διοδίων από ότι φαίνεται παίρνει σάρκα και οστά (δυστυχώς) προς έκπληξη των οδηγών κυρίως αυτών που διέρχονται καθημερινά από την εξωτερική περιφερειακή.
Τα ερωτήματα που γεννιόνται πολλά και οι προβληματισμοί φυσικά.
Γιατί να κατασκευαστούν διόδια για ένα έργο που πολύ διαφημίστηκε ότι έγινε με λεφτά του κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να βοηθήσει την κίνηση στη Θεσσαλονίκη; Θα πει κανείς μα και στην Αθήνα υπάρχει η Αττική οδός που ...την ¨έφτιαξε¨ και ¨εκμεταλλεύτηκε¨ ο Μπομπολας.
Εδώ όμως είναι άλλη περίπτωση. Η Εγνατία οδός την κατασκεύασε την εξωτερική περιφερειακή, η ίδια θα κατασκευάσει και τα διόδια και θα τα παραχωρήσει σε ιδιωτική εταιρεία...ελέω μνημονίου;
Οι φώτο που πήρε το avatonpress.gr από τους φίλους αναγνώστες Μιχάλης Σπάσος και Δημήτρης Κ., απεικονίζουν τα έργα σε πρώιμο στάδιο.
Δεν είδαμε αντιδράσεις μέχρι στιγμής και σίγουρα περιμένουμε.
Οι δήμοι της Δυτικής Θεσσαλονίκης και όχι μόνο δεν θα αντιδράσουν; Τι κάνανε τόσο καιρό;Είναι άλλη μια ¨σφαλιάρα¨ για τη Δυτική Θεσσαλονίκη;
Οι βουλευτές της Θεσσαλονίκης , της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης και λοιποί τι λένε, ποια είναι η στάση τους; Συμφωνούν; Θεσσαλονίκη με 4 διόδια;( Μάλγαρα, Εξωτερική περιφερειακή, Νυμφόπετρα και Ασπροβάλτα)
Οι πολίτες και κυρίως αυτοί που καθημερινά πάνε και έρχονται πχ. Σίνδο (βλέπε βιομηχανική περιοχή), εκπαιδευτικοί, επαγγελματίες κλπ. βλέπουν άλλο ένα μεγάλο βραχνά για την τσέπη τους. Δεν είναι απλά ένας δρόμος για να πας στην εθνική οδό κλπ., αλλά ένα τεράστιο ποσοστό του πληθυσμού της Θεσσαλονίκης μετακινείται για να πάει στη δουλειά του. Άρα είναι σαν μια επιπλέον περικοπή στο μισθό του. Έχουμε και τα τέλη κυκλοφορίας ( γιατί άραγε τα έχουμε;) για την κίνησή μας στους δρόμους.
Η εσωτερική περιφερειακή γιατί δεν προχωρά με τον ίδιο ζήλο; Προβλέπονται λοιπόν πολλά μποτιλιαρίσματα στην εσωτερική περιφερειακή οδό, αφού πολλοί θα διέρχονται από μέσα. Ας την τελειώσουν λοιπόν πιο γρήγορα.
Κατά άλλα είναι όντως ντροπή αυτό που γίνεται, το δημόσιο να κατασκευάζει δρόμους, να κατασκευάζει διόδια για να τα δώσει σε μια εταιρεία. Αλλά για όλα φταίει το μνημόνιο!
Νεώτερη ενημέρωση:
Σύμφωνα με δηλώσεις ο πρόεδρος της "Εγνατία Α.Ε.", Απόστολος Αντωνούδης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM" , ανέφερε ότι
¨Ξεκίνησαν οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού διοδίων επί της Εγνατίας Οδού, στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ Διαβατών και Ωραιοκάστρου, για να κατασκευαστεί ένας σταθμός διοδίων, με προϋπολογισμό περίπου 3,5 εκατ. ευρώ. Υπολογίζεται πως θα λειτουργήσει τον Οκτώβριο του 2018 με το αναλογικό σύστημα των διοδίων, δηλαδή θα χρησιμοποιηθεί ως σημείο ελέγχου. Το αντίτιμο υπολογίζεται ότι θα είναι από 0,45-0,50 λεπτά για τους πολίτες του νομού Θεσσαλονίκης καθώς το μήκος χρέωσης είναι μικρό» και πρόσθεσε ότι «όσοι διασχίζουν την πόλη από την εξωτερική περιφερειακή από τη δύση προς την ανατολή είναι αυτοί που θα επιβαρύνονται κυρίως. Ο σχεδιασμός των διοδίων εξαρτάται από το ΤΑΙΠΕΔ και οι συζητήσεις που έγιναν με την Περιφέρεια και με τους δημάρχους της περιοχής αφορούσαν στη λειτουργία των διοδίων με το αναλογικό σύστημα. Το αναλογικό σύστημα χρεώνεται ο κάθε χρήστης του αυτοκινητοδρόμου ακριβώς τα χιλιόμετρα που διανύει, η χρέωση ανά χιλιόμετρο θα είναι στα 0,03 λεπτά, άρα αν θα κάνει δέκα χιλιόμετρα θα πληρώσει 0,30 λεπτά.
δεν υπάρχει πρόβλεψη για κατασκευή άλλου σταθμού διοδίων στο νομό Θεσσαλονίκης και πρόσθεσε ότι υπάρχουν τρεις σταθμοί διοδίων προς κατασκευή στην Καβάλα, στην Ασπροβάλτα και στο Στρυμωνικό Σερρών και η φάση λειτουργίας τους ενδεχομένως θα είναι το πρώτο εξάμηνο του 2018.
Δείτε φώτο: