Έλεγχοι για την προστασία των πολιτών από την ηχορύπανση. Εννέα συλλήψεις
Έλεγχοι για την προστασία των πολιτών από την ηχορύπανση
Αστυνομικοί Υπηρεσιών της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, διενεργούν συστηματικούς ελέγχους για την εφαρμογή της Νομοθεσίας που αφορά τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και την τήρηση των ορίων της στάθμης των θορύβων, με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
Στο πλαίσιο αυτό, κατά τη διάρκεια ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν από ξημερώματα της 19-06-2026 έως πρωινές ώρες σήμερα (22-06-2026) αστυνομικοί των Αστυνομικών Τμημάτων Λευκού Πύργου και Πυλαίας-Χορτιάτης, συνέλαβαν συνολικά εννέα (9) άτομα, καθώς διαπιστώθηκε ότι λειτουργούσαν, ως προσωρινά υπεύθυνοι ή ιδιοκτήτες, κατά περίπτωση, ηχητικά μέσα και ενισχυτές σε καταστήματα, η ηχοστάθμη των οποίων ξεπερνούσε το προβλεπόμενο όριο.
Παρόμοιοι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτους ρυθμούς.
Παραπλανητικό e–mail (phising) διακινείται με ψευδή χρήση στοιχείων της Εθνικής Μονάδας EUROPOL και της Ελληνικής Αστυνομίας
Ενημέρωση σχετικά με απατηλό e–mail (phising) που διακινείται με ψευδή χρήση στοιχείων της Εθνικής Μονάδας EUROPOL και της Ελληνικής Αστυνομίας
Από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνεται ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα διακινείται απατηλό ηλεκτρονικό μήνυμα (phishing email), το οποίο επιχειρεί να παραπλανήσει τους πολίτες κάνοντας παράνομη χρήση της επωνυμίας της Εθνικής Μονάδας Europol και της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ειδικότερα, το μήνυμα εμφανίζεται να έχει αποσταλεί από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου enugr@enu.gr (HELLENIC EUROPOL NATIONAL UNIT), και φέρει ως θέμα «ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΓΗ».
Οι δράστες χρησιμοποιώντας τα στοιχεία αυτά σε επιστολή δήθεν αρμόδιων ελεγκτικών αρχών, προσπαθούν να εξαπατήσουν πολίτες – χρήστες του διαδικτύου, με το πρόσχημα ότι ο αποδέκτης τους εμπλέκεται σε υπόθεση πορνογραφίας ανηλίκων και άλλων αδικημάτων.
Μάλιστα, χρησιμοποιώντας λογότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της EUROPOL, καθώς και ψευδή υπογραφή του δήθεν Γενικού Επιθεωρητή Αστυνομίας, επιχειρούν να προσδώσουν «αληθοφάνεια» στη σχετική επιστολή.
Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνεται ότι, το παρακάτω κείμενο – μήνυμα που διακινείται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), ως δήθεν επιστολή του «Γενικού Επιθεωρητή Αστυνομίας», είναι καταφανώς ψευδεπίγραφο και απατηλό και αποστέλλεται από δράστες που επιχειρούν προφανώς να εξαπατήσουν – παραπλανήσουν τους πολίτες και ακολούθως να αποκομίσουν παράνομο οικονομικό όφελος.
Παρακαλούνται οι πολίτες να μην ανταποκρίνονται και να διαγράφουν το συγκεκριμένο μήνυμα, καθώς και «να μην ανοίγουν» τα συνημμένα αρχεία για αποφυγή προσβολής από κακόβουλο λογισμικό.
Υπενθυμίζεται ότι, περισσότερες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης πολιτών υπάρχουν αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας (www.astynomia.gr), στην ενότητα «Οδηγός του πολίτη/Χρήσιμες συμβουλές», ενώ επιπλέον πληροφορίες και συμβουλές για περιστατικά ηλεκτρονικών απατών υπάρχουν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος www.cyberalert.gr.
Για την πληρέστερη ενημέρωση των πολιτών, παρατίθεται εικόνα της απατηλής επιστολή:
Ο Δ. Ωραιοκάστρου τίμησε και βράβευσε τους κορυφαίους αθλητές του
Ο Δ. Ωραιοκάστρου τίμησε και βράβευσε τους κορυφαίους αθλητές του
Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση γεμάτη συγκίνηση, υπερηφάνεια και
αναγνώριση της προσπάθειας και των επιτυχιών των αθλητών, ο Δήμος Ωραιοκάστρου
και η Αντιδημαρχία Αθλητισμού, πραγματοποίησαν χθες το απόγευμα στην κατάμεστη
αίθουσα πολιτισμού «Νέλλυ Δελή» στο δημοτικό κτίριο «Παύλος Μελάς», την τελετή
βράβευσης των αθλητών και των αθλητριών του δήμου.
Η εκδήλωση έγινε με τη συμμετοχή του παγκόσμιου πρωταθλητή
πάλης, Γιώργου Κουγιουμτζίδη και της διεθνούς αθλήτριας πετοσφαίρισης και πρώην
αρχηγού της Εθνικής Ομάδας, Μαρίας Καρδαμανίδου.
Π. Τσακίρης: «Ευχαριστούμε
τους αθλητές μας. Επενδύουμε στον αθλητισμό και τους στηρίζουμε»
«Αισθάνομαι δέος και μεγάλο σεβασμό κάθε φορά που βλέπω αυτούς τους αθλητές, τον Γιώργο Κουγιουμτζίδη και την Μαρία Καρδαμανίδου. Μάλιστα, τον Γιώργο τον είδα αμέσως μετά την τεράστια κατάκτησή του, με την οποία τίμησε τα χρώματα της πατρίδας μας και φυσικά τον τόπο μας, το Ωραιόκαστρο. Πρωταθλητής που έγραψε παγκόσμια ιστορία. Σε ευχαριστούμε πολύ», είπε στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης.
Αναφερόμενος στην Μαρία Καρδαμανίδου εξιστόρησε πώς τη
γνώρισε. «Όταν το 2019 περιοδεύαμε για τις εκλογές, είχαμε βρεθεί στη Νέα
Φιλαδέλφεια και έμαθα ότι κατοικούσε εκεί – δεν το γνώριζα. Οι κάτοικοι μου
είπαν ότι είναι κάτοικος της Νέας Φιλαδέλφειας. Είναι η πρώτη και μεγαλύτερη
Ελληνίδα αθλήτρια του βόλεϊ, η οποία έπαιξε στο πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα
του κόσμου, αυτό της Ιταλίας, διετέλεσε αρχηγός της Εθνικής ομάδας, και επέλεξε
ένα χωριό του Δήμου μας, τη Νέα Φιλαδέλφεια, για να κατοικήσει. Και οι δύο
αυτοί αθλητές αποτελούν πρότυπο για όλα αυτά τα παιδιά που είναι εδώ και θα
τιμήσουμε σήμερα. Για εμάς είναι εξαιρετικά σπουδαίο να μπορούμε να δίνουμε
βήμα σε αυτά τα παιδιά και, ως Δήμος, να είμαστε εκεί να τους στηρίζουμε»,
τόνισε ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου.
Παράλληλα, ο κ. Τσακίρης αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις που
κάνει η δημοτική αρχή στις αθλητικές υποδομές του Δήμου, επισημαίνοντας ότι
τους επόμενους μήνες θα παραδοθεί το σύγχρονο προπονητήριο μαχητικών αθλημάτων
στη Γαλήνη, το πρώτο στη Βόρεια Ελλάδα με ολυμπιακές προδιαγραφές. Μάλιστα,
όπως γνωστοποίησε, θα εισηγηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο να λάβει το όνομα του
Παγκόσμιου Πρωταθλητή Πάλης, Γιώργου Κουγιουμτζίδη.
Ο κ. Τσακίρης αναφέρθηκε επίσης στην εξασφάλιση
χρηματοδότησης για την ανακατασκευή του γηπέδου Δρυμού, καθώς και στη
χρηματοδότηση ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ για τη μετατροπή του δημοτικού
κολυμβητηρίου σε κλειστή εγκατάσταση.
«Η σημερινή βράβευση είναι το ελάχιστο που μπορούμε να
κάνουμε για να αναδείξουμε τις επιτυχίες αυτών των παιδιών και να τις
προβάλλουμε ως παράδειγμα προς μίμηση», σημείωσε χαρακτηριστικά,
υπογραμμίζοντας παράλληλα την ανάγκη προστασίας των αθλητικών εγκαταστάσεων
μέσα από τη συνεργασία της τοπικής κοινωνίας.
Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε επίσης την αντιδήμαρχο Αθλητισμού,
Σοφία Δημητριάδου, καθώς και τους συνεργάτες της για το έργο που επιτελούν
καθημερινά στον τομέα του αθλητισμού.
περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Warsaw Food Expo 2026 στην Πολωνία
Ενδυνάμωση της παρουσίας των επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών της Κεντρικής Μακεδονίας στην πολωνική αγορά:
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση “Warsaw Food Expo 2026” στην Πολωνία
Με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών “Warsaw Food Expo 2026”, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Βαρσοβία της Πολωνίας (9-11 Ιουνίου 2026). Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος εξωστρέφειας της Περιφέρειας, με στόχο τη στήριξη των εξαγωγικών προσπαθειών των επιχειρήσεων και την ενδυνάμωση της παρουσίας των προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας σε αγορές με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.
Η “Warsaw Food Expo” αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης για τον κλάδο των τροφίμων και ποτών στην πολωνική αγορά, προσελκύοντας κάθε χρόνο επαγγελματίες από όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, από εισαγωγείς και διανομείς έως εκπροσώπους μεγάλων δικτύων λιανικής και επιχειρήσεων του κλάδου της εστίασης. Η συνεχής ανάπτυξη της πολωνικής οικονομίας και η αυξανόμενη ζήτηση για ποιοτικά εισαγόμενα προϊόντα καθιστούν την αγορά της χώρας ιδιαίτερα ελκυστική για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.
«Η Πολωνία αποτελεί μια αγορά με ιδιαίτερη δυναμική για τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα και η συμμετοχή μας στη Warsaw Food Expo 2026 έδωσε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ένα ευρύ και στοχευμένο επαγγελματικό κοινό. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που δημιουργούν νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις, ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά τους και συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών της περιοχής», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Εξωστρέφειας Μπράνισλαβ (Μπάνε) Πρέλεβιτς.
Στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας φιλοξενήθηκαν οκτώ επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού τομέα, οι οποίες παρουσίασαν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας και πραγματοποίησαν σειρά επιχειρηματικών επαφών με δυνητικούς συνεργάτες από την Πολωνία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για νέες εμπορικές συνεργασίες και άνοιξαν προοπτικές για περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής δραστηριότητας των συμμετεχουσών επιχειρήσεων.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας επισκέφθηκε η Πρέσβης της Ελλάδας στην Πολωνία, Νίκη Καμπά, η οποία συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων, συζήτησε μαζί τους τις προοπτικές διεύρυνσης της παρουσίας τους στην πολωνική αγορά και εξέφρασε τη στήριξή της στις προσπάθειες προώθησης των ελληνικών προϊόντων στην αγορά της Πολωνίας. Επίσης, επίσκεψη πραγματοποίησε το στέλεχος του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) Βαρσοβίας, Γρηγόρης Παντελής, ο οποίος συζήτησε με όλους τους εκθέτες των ελληνικών επιχειρήσεων και εξέφρασε την έμπρακτη υποστήριξη του Γραφείου ΟΕΥ Βαρσοβίας προς τις επιχειρήσεις, επισημαίνοντας την πρόθεσή του να συνδράμει στην ανάπτυξη επιχειρηματικών επαφών, στη δικτύωση με πιθανούς συνεργάτες και στη διερεύνηση νέων εμπορικών ευκαιριών στην Πολωνία.
Η οδός Πόντου έρχεται να αλλάξει την εικόνα της Καλαμαριάς. 24,6 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή της Πόντου ενέκρινε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Μια ιστορική εξέλιξη για την Καλαμαριά σηματοδοτεί η ένταξη της κατασκευής της οδού Πόντου στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με προϋπολογισμό 24,6 εκατ. ευρώ, εξασφαλίζοντας τη χρηματοδότηση και ανοίγοντας οριστικά τον δρόμο για την υλοποίηση του μεγαλύτερου έργου που σχεδιάστηκε ποτέ στην πόλη μας.
Ένα έργο που για δεκαετίες παρέμενε ζητούμενο για την
Καλαμαριά περνά πλέον από τη φάση των διεκδικήσεων στη φάση της κατασκευής.
Η δέσμευση του Υπουργείου υλοποιείται στο ακέραιο και σε
λίγους μήνες αρχίζει η κατασκευή του μεγαλύτερου έργου που έγινε ποτέ στον
Δήμο, καθώς η συνεργασία Δήμου και Υπουργείου και η πολύμηνη διεκδίκηση και προετοιμασία
φέρνει αποτελέσματα.
Η διοίκηση του Δήμου Καλαμαριάς έθεσε την οδό Πόντου ως
προτεραιότητα. Προχώρησε με ταχείς ρυθμούς τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις,
ζήτησε και πήρε τα ακίνητα του Δημοσίου που βρίσκονταν μέσα στο εύρος του
δρόμου, ολοκλήρωσε τις μελέτες και διαμόρφωσε μια οδό με ποδηλατόδρομο και
κυκλικούς κόμβους, συνεργάστηκε με τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και
δημιούργησε τις συνθήκες ωριμότητας του μεγαλύτερου έργου στην πόλη μας.
Με την επιμονή της δημοτικής αρχής και της πολιτικής ηγεσίας
του Υπουργείου κερδήθηκε μια βαλτωμένη για χρόνια υπόθεση που ταλαιπώρησε τον
Δήμο και τους κατοίκους των περιοχών που διέρχεται ο δρόμος.
Σε λίγους μήνες στη θέση των χωραφιών που επί δεκαετίες
υποβάθμιζαν την πόλη και την ποιότητα ζωής των κατοίκων θα υπάρχει μια σύγχρονη
και πράσινη οδική αρτηρία που, σε συνδυασμό με τις στάσεις του Μετρό, θα
διαμορφώσει νέες κυκλοφοριακές συνθήκες. Η οδός Πόντου, το «δίδυμο» έργο του
Μετρό, μαζί με το μεγάλο έργο ανάπλασης της Ανατολικής Καλαμαριάς στον Φοίνικα
και την παραλία της Κρήνης διαμορφώνουν μια νέα Καλαμαριά.
Παράλληλα, κρίσιμη προϋπόθεση για την πλήρη ολοκλήρωση και αξιοποίηση της οδού Πόντου αποτελεί η σύνδεσή της με τη λεωφόρο Γεωργικής Σχολής, ώστε ο νέος οδικός άξονας να λειτουργήσει ως βασική συλλεκτήρια οδός της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Καλαμαριάς συνεχίζει τη συνεργασία με τον Δήμο Πυλαίας – Χορτιάτη, τον ΟΣΕΘ και όλους τους αρμόδιους φορείς για την προώθηση του απαραίτητου σχεδιασμού που η υλοποίησή του θα έχει υπερτοπικό χαρακτήρα και σημαντικά οφέλη για ολόκληρη την ανατολική Θεσσαλονίκη.
Ο Δήμος Καλαμαριάς αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει
τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα και τον Υφυπουργό Υποδομών Νίκο
Ταχιάο για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην προώθηση, χρηματοδότηση και
υλοποίηση ενός έργου στρατηγικής σημασίας για την Καλαμαριά.
Τώρα είναι η ώρα να εργαστούμε πάνω σε αυτή τη μεγάλη
επιτυχία και να οργανώσουμε τη ζωή της πόλης στα νέα δεδομένα που φέρνει η
Πόντου και το Μετρό.
Προχωράμε με πίστη στον σχεδιασμό μας και κερδίζουμε για την
πόλη και τους πολίτες.
Εγκαινιάστηκε η έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας του Συλλόγου Ζωγράφων Θεσσαλονίκης και Β Ελλάδας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Εγκαινιάστηκε η έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας του Συλλόγου Ζωγράφων Θεσσαλονίκης και Βόρειας Ελλάδας
υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Με μεγάλη προσέλευση κοινού πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής και αγιογραφίας, που διοργανώνει ο Σύλλογος Ζωγράφων Θεσσαλονίκης και Βόρειας Ελλάδας στο Νέο Συνεδριακό Κέντρο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (26ης Οκτωβρίου 64, αίθουσα Κ3), από τις 17 έως τις 26 Ιουνίου 2026, στη Θεσσαλονίκη. Την έκθεση, η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και υλοποιείται σε συνεργασία με την Αντιπεριφέρεια Πολιτισμού και Αθλητισμού, εγκαινίασε ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Αθλητισμού Χρήστος Μήττας.
Στα εγκαίνια της έκθεσης συμμετείχαν το χορευτικό συγκρότημα «Ασκληπιός» και το μουσικό σχήμα των Λόη Θεοσίδη και Μάγδας Θεοσίδου.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στηρίζει σταθερά δράσεις που προάγουν τον πολιτισμό και αναδεικνύουν το καλλιτεχνικό έργο της περιοχής.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
Ώρες λειτουργίας έκθεσης: 10:00-14.00 & 18.00-21.00.
1o Gala Χορού Κεντρικής Μακεδονίας στη Μονή Λαζαριστών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Καλλιτεχνική σύμπραξη των αναγνωρισμένων σχολών χορού στη Θεσσαλονίκη: 1ο Gala Χορού Κεντρικής Μακεδονίας
στη Μονή Λαζαριστών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Την πρώτη τους συνάντηση επί σκηνής δίνουν οι αναγνωρισμένες σχολές χορού της Κεντρικής Μακεδονίας στο 1ο Gala Χορού Κεντρικής Μακεδονίας, που συνδιοργανώνουν στη Θεσσαλονίκη η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω της Αντιπεριφέρειας Πολιτισμού και Αθλητισμού και του Τμήματος Απασχόλησης και Υποστήριξης της Εκπαίδευσης της Περιφέρειας, σε συνεργασία με το Σωματείο Ιδιοκτητών Σχολών Χορού Ελλάδας. Το 1ο Gala Χορού Κεντρικής Μακεδονίας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στη Μονή Λαζαριστών (σκηνή «Σωκράτης Καραντινός»), με ώρα έναρξης τις 19.30 και με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Πρόκειται για την πρώτη θεσμική διοργάνωση του είδους στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο την ανάδειξη του εκπαιδευτικού και καλλιτεχνικού έργου των αδειοδοτημένων ερασιτεχνικών και ανώτερων επαγγελματικών σχολών χορού, καθώς και την ενίσχυση της συνεργασίας και της εξωστρέφειας στον χώρο του έντεχνου χορού.
Στο 1ο Gala Χορού συμπράττουν αναγνωρισμένες ερασιτεχνικές και ανώτερες επαγγελματικές σχολές χορού με έδρα την Κεντρική Μακεδονία, οι οποίες θα παρουσιάσουν χορογραφίες υψηλού καλλιτεχνικού επιπέδου, αποτυπώνοντας το εύρος, την ποιότητα και τη δυναμική της σύγχρονης χορευτικής εκπαίδευσης στην περιοχή. Την καλλιτεχνική επιμέλεια της διοργάνωσης υπογράφει ο Σπύρος Βάκκας, Πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Σχολών Χορού Ελλάδας.
Το 1ο Gala Χορού Κεντρικής Μακεδονίας φιλοδοξεί να αποτελέσει την αφετηρία ενός νέου πολιτιστικού θεσμού, που θα δίνει βήμα έκφρασης στις σχολές χορού, θα προάγει την καλλιτεχνική δημιουργία και θα συμβάλλει ουσιαστικά στην προβολή της εκπαιδευτικής και πολιτιστικής δραστηριότητας στην Κεντρική Μακεδονία.
Μέσα από αυτή τη συνεργασία, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Σωματείο Ιδιοκτητών Σχολών Χορού Ελλάδας επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους για τη στήριξη της ποιοτικής καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, την ανάδειξη της έντεχνης δημιουργίας και την ενδυνάμωση των πολιτιστικών δομών που δραστηριοποιούνται με συνέπεια, νομιμότητα και δημιουργικότητα.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Τέσσερα Μετάλλια στην 30η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων
Τέσσερα Μετάλλια στην 30η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) ανακοινώνει με
ιδιαίτερη χαρά μια νέα μεγάλη επιτυχία της χώρας μας σε διεθνή μαθηματικό
διαγωνισμό, τη Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων (ΒΜΟΝ).
Η 30η ΒΜΟΝ πραγματοποιήθηκε από 15 έως 20 Ιουνίου
2026 στην πόλη Buzau της Ρουμανίας. Συμμετείχαν έντεκα
χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και δώδεκα επισκέπτριες χώρες από την Ευρώπη
και την Ασία, οι οποίες συμμετείχαν ανεπίσημα.
Η Ελληνική ομάδα κατέκτησε ένα Αργυρό και τρία
Χάλκινα Μετάλλια συνεχίζοντας τη μεγάλη παράδοση των επιτυχιών των
Ελληνικών ομάδων στις Βαλκανικές και Διεθνείς Μαθηματικές Ολυμπιάδες και
δημιουργώντας υψηλές προσδοκίες για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες τα επόμενα
χρόνια. Συγκεκριμένα:
|
Κωτούλα Άννα |
Βαρβάκειο Πρότυπο
Γυμνάσιο |
Αργυρό Μετάλλιο |
|
Μισθός Αλέξανδρος |
Κολλέγιο Αθηνών |
Χάλκινο Μετάλλιο |
|
Γιουβανόπουλος
Εμμανουήλ |
Εκπαιδευτήρια
Μαντουλίδη |
Χάλκινο Μετάλλιο |
|
Μίαρης- Κοιλάδης
Δημήτριος |
Πρότυπο Γυμνάσιο
Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης |
Χάλκινο Μετάλλιο |
|
Κανδηλάκης Αλέξιος |
26ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών |
Συμμετοχή |
|
Μιχαήλ Κωνσταντίνος |
1ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων |
Συμμετοχή |
Αρχηγός της Ελληνικής ομάδας ήταν ο πτυχιούχος Πολυτεχνικής Σχολής ΑΠΘ, πρώην χρυσός Ολυμπιονίκης (ΔΜΟ 2017) Βασίλειος Γεωργιάδης και υπαρχηγός ο μαθηματικός Ελευθέριος Μάστορης.
Δουλεύοντας σκληρά και συστηματικά τις τελευταίες
εβδομάδες και παρακολουθώντας το εντατικό πρόγραμμα των διαδικτυακών μαθημάτων
της ΕΜΕ, έφτασαν σε μια μεγάλη επιτυχία.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία συγχαίρει όλα τα μέλη της ομάδας. Η συμμετοχή και μόνο σε έναν τέτοιο διεθνή διαγωνισμό είναι τεράστια τιμή και επιτυχία για κάθε διαγωνιζόμενο.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Ανάργυρος Φελλούρης Ιωάννης Τυρλής
Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ Καθηγητής Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης
|
Ημέρες γνωριμίας για γονείς στους 12 Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Παύλου Μελά που ανοίγουν τις πόρτες τους στις 22, 23, 24 Ιουνίου.
Μελωδικές στιγμές στο Μετρό Θεσσαλονίκης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής
Μελωδικές στιγμές στο Μετρό Θεσσαλονίκης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής
Η Ελληνικό Μετρό Α.Ε., με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής, διοργάνωσε μια ξεχωριστή μουσική δράση για το επιβατικό κοινό του Μετρό Θεσσαλονίκης, προσφέροντας μια ευχάριστη και απρόσμενη καλλιτεχνική εμπειρία στην καθημερινότητα της πόλης.
Το μεσημέρι της Κυριακής 21 Ιουνίου, στον σταθμό «Αγία Σοφία», μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων MOYSA του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης χάρισαν μελωδικές στιγμές στους χρήστες του Μετρό Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα στον χώρο του σταθμού και μετατρέποντας, έστω και για λίγο, τη μετακίνηση σε μια εμπειρία πολιτισμού.
Οι επιβάτες που βρέθηκαν στον σταθμό είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δύο ιδιαίτερα έργα: το Canon in D major, P.37 του Johann Pachelbel και το «Κρυμμένες όψεις» του Κυριάκου Καλαϊτζίδη, σε μια μουσική συνάντηση όπου η κλασική μουσική συνομιλεί με τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία, μέσα σε έναν διαφορετικό δημόσιο χώρο, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η πρωτοβουλία αυτή της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. εντάσσεται στη φιλοσοφία της εταιρείας για ένα μετρό που δεν εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, αλλά λειτουργεί και ως ζωντανό κομμάτι της πόλης, ανοιχτό σε δράσεις πολιτισμού, εξωστρέφειας και δημιουργικής σύνδεσης με το κοινό.
Η Ελληνικό Μετρό Α.Ε. ευχαριστεί θερμά τα μέλη της MOYSA και το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην πραγματοποίηση αυτής της όμορφης εκδήλωσης, που έδωσε έναν ιδιαίτερο τόνο στην Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής και προσέφερε ένα ξεχωριστό μουσικό διάλειμμα στους επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ : https://youtu.be/hmnC1KkHgsU
.jpg)


















