ΔΕΗ: Ποτέ δεν κόβουμε το ρεύμα λόγω χρεών στους ευάλωτους συμπολίτες μας
Η ΔΕΗ δεν κόβει το ρεύμα στους οικονομικά ευάλωτους πολίτες.
Αντιθέτως έχει εντάξει σε διακανονισμό περισσότερους από ένα εκατομμύριο
καταναλωτές ενώ έχει δώσει μειωμένο ρεύμα μέσω του κοινωνικού
τιμολογίου σε 430.000 οικογένειες.
Αυτό τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της ΔΕΗ ως απάντηση σε δημοσιεύματα που αναφέρονται στην πολιτική της για το πρόγραμμα διακανονισμών που εφαρμόζει η επιχείρηση.
Στην ανακοίνωση τονίζεται μεταξύ άλλων ότι «η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που επηρεάζει μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας, ήδη από το 2011 καθιέρωσε ένα σύστημα διακανονισμών στο οποίο έκτοτε εντάχθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές.
Επιπλέον, τον Μάρτιο του 2013, κατανοώντας πλήρως τις συνεχιζόμενες οικονομικές δυσκολίες των συμπολιτών μας, αναπροσαρμόσαμε σε εναρμόνιση με τον τότε υπό έκδοση νέο Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, το πλαίσιο που διέπει τους διακανονισμούς.
Στόχος του νέου προγράμματος ήταν και έχει μέχρι στιγμής επιτευχθεί, η μέγιστη δυνατή ελάφρυνση των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων, προσφέροντάς τους ακόμα ευνοϊκότερους όρους σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα διακανονισμών της Επιχείρησης.
Με αυτόν τον τρόπο η ΔΕΗ έχει διασφαλίσει την απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση περισσοτέρων από 1 εκατ. συμπολιτών μας.»
Στη συνέχεια η επιχείρηση διαβεβαιώνει ότι «δεν γίνεται διακοπή ρεύματος λόγω χρέους στους ευάλωτους πελάτες όχι μόνο τους επτά μήνες που προβλέπει ο νέος Κώδικας Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (Νοέμβριο με Μάρτιο και Ιούλιο με Αύγουστο ), αλλά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.»
Τέλος, με αφορμή καταγγελίες για την ένταξη πολιτών στο κοινωνικό τιμολόγιο, η ανακοίνωση αναφέρει μεταξύ άλλων:
α) Η ΔΕΗ ουδέποτε αρνήθηκε την ένταξη καταναλωτή στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Είναι γνωστό τοις πάσι πως αυτό δεν αποτελεί αρμοδιότητά της, δεδομένου ότι τα κριτήρια τίθενται και ελέγχονται από την Πολιτεία.
β) Η Επιχείρηση προσφέρει διακανονισμούς που ξεπερνούν και τις 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις για ευάλωτους καταναλωτές.
γ) Η ΔΕΗ προσφέρει ένα από τα πιο ευνοϊκά προγράμματα διακανονισμών στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Υπενθυμίζουμε, ότι, η ΔΕΗ έχει ενθαρρύνει και συνεχίζει να ενθαρρύνει την ένταξη καταναλωτών στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο μέσω ενημερωτικής καμπάνιας που κατ' επανάληψη έχει προβληθεί στην ελληνική τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και έντυπα και στο οποίο έχουν ήδη ενταχθεί πάνω από 430.000 καταναλωτές οι οποίοι αυτοδίκαια χαρακτηρίζονται και ως ευάλωτοι.
Αυτό τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της ΔΕΗ ως απάντηση σε δημοσιεύματα που αναφέρονται στην πολιτική της για το πρόγραμμα διακανονισμών που εφαρμόζει η επιχείρηση.
Στην ανακοίνωση τονίζεται μεταξύ άλλων ότι «η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που επηρεάζει μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας, ήδη από το 2011 καθιέρωσε ένα σύστημα διακανονισμών στο οποίο έκτοτε εντάχθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές.
Επιπλέον, τον Μάρτιο του 2013, κατανοώντας πλήρως τις συνεχιζόμενες οικονομικές δυσκολίες των συμπολιτών μας, αναπροσαρμόσαμε σε εναρμόνιση με τον τότε υπό έκδοση νέο Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, το πλαίσιο που διέπει τους διακανονισμούς.
Στόχος του νέου προγράμματος ήταν και έχει μέχρι στιγμής επιτευχθεί, η μέγιστη δυνατή ελάφρυνση των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων, προσφέροντάς τους ακόμα ευνοϊκότερους όρους σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα διακανονισμών της Επιχείρησης.
Με αυτόν τον τρόπο η ΔΕΗ έχει διασφαλίσει την απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση περισσοτέρων από 1 εκατ. συμπολιτών μας.»
Στη συνέχεια η επιχείρηση διαβεβαιώνει ότι «δεν γίνεται διακοπή ρεύματος λόγω χρέους στους ευάλωτους πελάτες όχι μόνο τους επτά μήνες που προβλέπει ο νέος Κώδικας Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (Νοέμβριο με Μάρτιο και Ιούλιο με Αύγουστο ), αλλά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.»
Τέλος, με αφορμή καταγγελίες για την ένταξη πολιτών στο κοινωνικό τιμολόγιο, η ανακοίνωση αναφέρει μεταξύ άλλων:
α) Η ΔΕΗ ουδέποτε αρνήθηκε την ένταξη καταναλωτή στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Είναι γνωστό τοις πάσι πως αυτό δεν αποτελεί αρμοδιότητά της, δεδομένου ότι τα κριτήρια τίθενται και ελέγχονται από την Πολιτεία.
β) Η Επιχείρηση προσφέρει διακανονισμούς που ξεπερνούν και τις 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις για ευάλωτους καταναλωτές.
γ) Η ΔΕΗ προσφέρει ένα από τα πιο ευνοϊκά προγράμματα διακανονισμών στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Υπενθυμίζουμε, ότι, η ΔΕΗ έχει ενθαρρύνει και συνεχίζει να ενθαρρύνει την ένταξη καταναλωτών στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο μέσω ενημερωτικής καμπάνιας που κατ' επανάληψη έχει προβληθεί στην ελληνική τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και έντυπα και στο οποίο έχουν ήδη ενταχθεί πάνω από 430.000 καταναλωτές οι οποίοι αυτοδίκαια χαρακτηρίζονται και ως ευάλωτοι.