«Πυρά» Σχολικών Συμβούλων κατά της πολιτικής ηγεσίας για το νέο τοπίο στην εκπαίδευση
Με μια δισέλιδη ανακοίνωση το κορυφαίο όργανο των Σχολικών Συμβούλων , η
ΠΕΣΣ, εξαπολύει "σφοδρή" επίθεση κατά της πολιτικής ηγεσίας του
υπουργείου Παιδείας την οποία κατηγορεί ότι:
Α.Το νέο Λύκειο και όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας θα μετατρέψουν την Εκπαίδευση από ενοποιητικό σε διαφοροποιητικό στοιχείο της κοινωνίας. Η ιδιωτική πρωτοβουλία ήδη τρίβει τα χέρια της και προτείνει στο Υ.ΠΑΙ.Θ την ανάληψη της πρόσθετης διδακτικής στήριξης με vouchers που θα παρέχει το κράτος.
Β.Αν συνυπολογίσουμε , την αύξηση του ωραρίου των Εκπαιδευτικών και τις συγχωνεύσεις Σχολικών Μονάδων, οδηγούμαστε σε μια πρωτόγνωρης έντασης βίαιη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων που βαφτίζονται ρυθμίσεις για το καλό της Εκπαίδευσης.
Γ.Η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων ουδέποτε συμμετείχε σε αυτούς τους σχεδιασμούς για τους οποίους εκφράζει την αντίθεσή της και καλεί την Πολιτική Ηγεσία να ανατρέψει την κρυμμένη υπόθεση ότι οι Εκπαιδευτικοί τους οποίους η Πολιτεία διόρισε και οι εκάστοτε Κυβερνήσεις με τις πολιτικές τους προέτρεπαν σε διορισμό, είναι μια μεγάλη δεξαμενή απ’ όπου πρέπει να λιπανθούν τα γρανάζια του «χρέους» και η αδηφαγία των ιδιωτικών κεφαλαίων.
Δ. Τα κάθε λογής μέτρα που αφορούν την επαγγελματική μας υπόσταση, δεν μπορεί να σχεδιάζονται με κλειστές διαδικασίες από άγνωστους παράγοντες και πρέπει να επανεξεταστούν με ρεαλισμό, ειλικρίνεια και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων.
Ε.Με απειλούμενους και συκοφαντημένους Εκπαιδευτικούς Νέο Σχολείο δεν γίνεται.
Ζ.Το πλήθος των ρυθμίσεων που δεν φαίνεται να έχουν τέλος, δημιουργούν ένα εκρηκτικό κλίμα στην Εκπαίδευση
Η.Η μη πρόσληψη των 10.000 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών αν και τεχνικά δεν πρόκειται για απόλυση, ουσιαστικά γι’ αυτό πρόκειται αφού οι Αναπληρωτές κάλυπταν επί χρόνια ανάγκες του Υ.ΠΑΙ.Θ εργαζόμενοι στις εσχατιές της Ηπειρωτικής και Νησιωτικής μας χώρας για λίγα μόρια με την προσδοκία μετά από πολλά χρόνια του πολυπόθητου διορισμού. Οι ώρες που δεν θα καλυφθούν πλέον από τους αναπληρωτές, θα μεταφερθούν στους «τεμπέληδες» Εκπαιδευτικούς.
Θ.Τα κριτήρια αξιολόγησης με στόχο τη διαθεσιμότητα αλλάζουν το νόημα της έννοιας της εγκυρότητας και της αξιοκρατίας στηριζόμενα στην αίολη υπόθεση:
« Όποιος διορίστηκε στο Δημόσιο με διαγωνισμό ΑΣΕΠ είναι καλύτερος από κάθε άλλο εκπαιδευτικό ο οποίος διορίστηκε με επετηρίδα ή πίνακα»
Ι.Δυστυχώς το πλήθος των ρυθμίσεων που δεν φαίνεται να έχουν τέλος, δημιουργούν ένα εκρηκτικό κλίμα στην Εκπαίδευση και ανεξάρτητα από τις όποιες προθέσεις, το αποτέλεσμα αυτών των μέτρων οδηγεί σε μια πρωτόγνωρη εντατικοποίηση των εργασιακών σχέσεων στην Εκπαίδευση.
Κ.Η διαθεσιμότητα των 2500 Εκπαιδευτικών σε μια νύκτα, άλλαξε το τοπίο στα ΕΠΑΛ, οδήγησε στη διαθεσιμότητα και από εκεί θα οδηγήσει με βεβαιότητα στην απόλυση εκατοντάδες Εκπαιδευτικούς. Ακόμα όμως και για όσους θα βρεθεί θέση εργασίας σε άλλο Υπουργείο, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια βίαιη αλλαγή εργασιακού περιβάλλοντος η οποία θα οδηγήσει αρκετούς στην έξοδο.
Η διαθεσιμότητα των 2500 Εκπαιδευτικών σε μια νύκτα, άλλαξε το τοπίο στα ΕΠΑΛ, οδήγησε στη διαθεσιμότητα και από εκεί θα οδηγήσει με βεβαιότητα στην απόλυση εκατοντάδες Εκπαιδευτικούς. Ακόμα όμως και για όσους θα βρεθεί θέση εργασίας σε άλλο Υπουργείο, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια βίαιη αλλαγή εργασιακού περιβάλλοντος η οποία θα οδηγήσει αρκετούς στην έξοδο.
Η μη πρόσληψη των 10.000 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών αν και τεχνικά δεν πρόκειται για απόλυση, ουσιαστικά γι’ αυτό πρόκειται αφού οι Αναπληρωτές κάλυπταν επί χρόνια ανάγκες του Υ.ΠΑΙ.Θ εργαζόμενοι στις εσχατιές της Ηπειρωτικής και Νησιωτικής μας χώρας για λίγα μόρια με την προσδοκία μετά από πολλά χρόνια του πολυπόθητου διορισμού. Οι ώρες που δεν θα καλυφθούν πλέον από τους αναπληρωτές, θα μεταφερθούν στους «τεμπέληδες» Εκπαιδευτικούς.
Τα κριτήρια αξιολόγησης με στόχο τη διαθεσιμότητα αλλάζουν το νόημα της έννοιας της εγκυρότητας και της αξιοκρατίας στηριζόμενα στην αίολη υπόθεση:
« Όποιος διορίστηκε στο Δημόσιο με διαγωνισμό ΑΣΕΠ είναι καλύτερος από κάθε άλλο εκπαιδευτικό ο οποίος διορίστηκε με επετηρίδα ή πίνακα»
Η υπόθεση αυτή είναι αίολη γιατί:
1. Είναι άδικη και αντισυνταγματική αφού παραβιάζεται η αρχή των ίσων ευκαιριών. Πριν από 20 και πλέον έτη δεν υπήρχε δυνατότητα να εισαχθεί οποιοσδήποτε στην Εκπαίδευση μέσω ΑΣΕΠ, ενώ το Κράτος διόριζε μέχρι πρόσφατα Εκπαιδευτικούς μέσω ΑΣΕΠ και μέσω Πίνακα.
2. Όποιος είναι ήδη διορισμένος δεν μπορεί να βελτιώσει τη θέση του αυξάνοντας τα μόριά του και τη δυνατότητα παραμονής του, αφού ούτε η δυνατότητα εκ των υστέρων συμμετοχής του σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ για το σκοπό αυτό προβλέπεται, ούτε διαγωνισμοί ΑΣΕΠ πλέον διενεργούνται.
3. Η μοριοδότηση επιτυχίας σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ με βάση ποια επιστημονική εγκυρότητα αντιστοιχεί σε:
- Τέσσερα (4) Διδακτορικά και μια Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας ή
- Δύο (2) Διδακτορικά + Τέσσερα (4) Μεταπτυχιακά ή
- Ένα (1) Διδακτορικό + Σχεδόν Οχτώ (8) Δεύτερα Πτυχία ή
- Ένα (1) Διδακτορικό + Πέντε (5) Μεταπτυχιακά + Ένα (1) Δεύτερο Πτυχίο,κτλ.
Με τα νέα ωρολόγια προγράμματα πλήθος ειδικοτήτων, όπως Μουσικοί, Καλλιτεχνικών μαθημάτων, Τεχνολόγοι, Φυσικής Αγωγής, Πληροφορικοί, αλλά τελικά και βασικές ειδικότητες, συμπιέζονται και νέα προβλήματα αναμένεται να δημιουργηθούν.
Το νέο Λύκειο και όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας θα μετατρέψουν την Εκπαίδευση από ενοποιητικό σε διαφοροποιητικό στοιχείο της κοινωνίας. Η ιδιωτική πρωτοβουλία ήδη τρίβει τα χέρια της και προτείνει στο Υ.ΠΑΙ.Θ την ανάληψη της πρόσθετης διδακτικής στήριξης με vouchers που θα παρέχει το κράτος.
Αν συνυπολογίσουμε στα παραπάνω, την αύξηση του ωραρίου των Εκπαιδευτικών και τις συγχωνεύσεις Σχολικών Μονάδων, οδηγούμαστε σε μια πρωτόγνωρης έντασης βίαιη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων που βαφτίζονται ρυθμίσεις για το καλό της Εκπαίδευσης.
Η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων ουδέποτε συμμετείχε σε αυτούς τους σχεδιασμούς για τους οποίους εκφράζει την αντίθεσή της και καλεί την Πολιτική Ηγεσία να ανατρέψει την κρυμμένη υπόθεση ότι οι Εκπαιδευτικοί τους οποίους η Πολιτεία διόρισε και οι εκάστοτε Κυβερνήσεις με τις πολιτικές τους προέτρεπαν σε διορισμό, είναι μια μεγάλη δεξαμενή απ’ όπου πρέπει να λιπανθούν τα γρανάζια του «χρέους» και η αδηφαγία των ιδιωτικών κεφαλαίων.
Συμπαραστεκόμαστε στους συνάδελφους Εκπαιδευτικούς και ζητάμε από την Πολιτική Ηγεσία να δοθεί ένα τέλος στην καθημερινή αβεβαιότητα που βιώνουμε πλέον όλοι οι Εκπαιδευτικοί. Τα κάθε λογής μέτρα που αφορούν την επαγγελματική μας υπόσταση, δεν μπορεί να σχεδιάζονται με κλειστές διαδικασίες από άγνωστους παράγοντες και πρέπει να επανεξεταστούν με ρεαλισμό, ειλικρίνεια και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων.
Με απειλούμενους και συκοφαντημένους Εκπαιδευτικούς Νέο Σχολείο δεν γίνεται.
Για το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΠΑΡΑΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
esos.gr
Α.Το νέο Λύκειο και όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας θα μετατρέψουν την Εκπαίδευση από ενοποιητικό σε διαφοροποιητικό στοιχείο της κοινωνίας. Η ιδιωτική πρωτοβουλία ήδη τρίβει τα χέρια της και προτείνει στο Υ.ΠΑΙ.Θ την ανάληψη της πρόσθετης διδακτικής στήριξης με vouchers που θα παρέχει το κράτος.
Β.Αν συνυπολογίσουμε , την αύξηση του ωραρίου των Εκπαιδευτικών και τις συγχωνεύσεις Σχολικών Μονάδων, οδηγούμαστε σε μια πρωτόγνωρης έντασης βίαιη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων που βαφτίζονται ρυθμίσεις για το καλό της Εκπαίδευσης.
Γ.Η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων ουδέποτε συμμετείχε σε αυτούς τους σχεδιασμούς για τους οποίους εκφράζει την αντίθεσή της και καλεί την Πολιτική Ηγεσία να ανατρέψει την κρυμμένη υπόθεση ότι οι Εκπαιδευτικοί τους οποίους η Πολιτεία διόρισε και οι εκάστοτε Κυβερνήσεις με τις πολιτικές τους προέτρεπαν σε διορισμό, είναι μια μεγάλη δεξαμενή απ’ όπου πρέπει να λιπανθούν τα γρανάζια του «χρέους» και η αδηφαγία των ιδιωτικών κεφαλαίων.
Δ. Τα κάθε λογής μέτρα που αφορούν την επαγγελματική μας υπόσταση, δεν μπορεί να σχεδιάζονται με κλειστές διαδικασίες από άγνωστους παράγοντες και πρέπει να επανεξεταστούν με ρεαλισμό, ειλικρίνεια και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων.
Ε.Με απειλούμενους και συκοφαντημένους Εκπαιδευτικούς Νέο Σχολείο δεν γίνεται.
Ζ.Το πλήθος των ρυθμίσεων που δεν φαίνεται να έχουν τέλος, δημιουργούν ένα εκρηκτικό κλίμα στην Εκπαίδευση
Η.Η μη πρόσληψη των 10.000 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών αν και τεχνικά δεν πρόκειται για απόλυση, ουσιαστικά γι’ αυτό πρόκειται αφού οι Αναπληρωτές κάλυπταν επί χρόνια ανάγκες του Υ.ΠΑΙ.Θ εργαζόμενοι στις εσχατιές της Ηπειρωτικής και Νησιωτικής μας χώρας για λίγα μόρια με την προσδοκία μετά από πολλά χρόνια του πολυπόθητου διορισμού. Οι ώρες που δεν θα καλυφθούν πλέον από τους αναπληρωτές, θα μεταφερθούν στους «τεμπέληδες» Εκπαιδευτικούς.
Θ.Τα κριτήρια αξιολόγησης με στόχο τη διαθεσιμότητα αλλάζουν το νόημα της έννοιας της εγκυρότητας και της αξιοκρατίας στηριζόμενα στην αίολη υπόθεση:
« Όποιος διορίστηκε στο Δημόσιο με διαγωνισμό ΑΣΕΠ είναι καλύτερος από κάθε άλλο εκπαιδευτικό ο οποίος διορίστηκε με επετηρίδα ή πίνακα»
Ι.Δυστυχώς το πλήθος των ρυθμίσεων που δεν φαίνεται να έχουν τέλος, δημιουργούν ένα εκρηκτικό κλίμα στην Εκπαίδευση και ανεξάρτητα από τις όποιες προθέσεις, το αποτέλεσμα αυτών των μέτρων οδηγεί σε μια πρωτόγνωρη εντατικοποίηση των εργασιακών σχέσεων στην Εκπαίδευση.
Κ.Η διαθεσιμότητα των 2500 Εκπαιδευτικών σε μια νύκτα, άλλαξε το τοπίο στα ΕΠΑΛ, οδήγησε στη διαθεσιμότητα και από εκεί θα οδηγήσει με βεβαιότητα στην απόλυση εκατοντάδες Εκπαιδευτικούς. Ακόμα όμως και για όσους θα βρεθεί θέση εργασίας σε άλλο Υπουργείο, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια βίαιη αλλαγή εργασιακού περιβάλλοντος η οποία θα οδηγήσει αρκετούς στην έξοδο.
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΣΣ
«Το νέο τοπίο στην Εκπαίδευση»
Δυστυχώς το πλήθος των ρυθμίσεων που δεν φαίνεται να έχουν
τέλος, δημιουργούν ένα εκρηκτικό κλίμα στην Εκπαίδευση και ανεξάρτητα
από τις όποιες προθέσεις, το αποτέλεσμα αυτών των μέτρων οδηγεί σε μια
πρωτόγνωρη εντατικοποίηση των εργασιακών σχέσεων στην Εκπαίδευση.«Το νέο τοπίο στην Εκπαίδευση»
Η διαθεσιμότητα των 2500 Εκπαιδευτικών σε μια νύκτα, άλλαξε το τοπίο στα ΕΠΑΛ, οδήγησε στη διαθεσιμότητα και από εκεί θα οδηγήσει με βεβαιότητα στην απόλυση εκατοντάδες Εκπαιδευτικούς. Ακόμα όμως και για όσους θα βρεθεί θέση εργασίας σε άλλο Υπουργείο, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια βίαιη αλλαγή εργασιακού περιβάλλοντος η οποία θα οδηγήσει αρκετούς στην έξοδο.
Η μη πρόσληψη των 10.000 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών αν και τεχνικά δεν πρόκειται για απόλυση, ουσιαστικά γι’ αυτό πρόκειται αφού οι Αναπληρωτές κάλυπταν επί χρόνια ανάγκες του Υ.ΠΑΙ.Θ εργαζόμενοι στις εσχατιές της Ηπειρωτικής και Νησιωτικής μας χώρας για λίγα μόρια με την προσδοκία μετά από πολλά χρόνια του πολυπόθητου διορισμού. Οι ώρες που δεν θα καλυφθούν πλέον από τους αναπληρωτές, θα μεταφερθούν στους «τεμπέληδες» Εκπαιδευτικούς.
Τα κριτήρια αξιολόγησης με στόχο τη διαθεσιμότητα αλλάζουν το νόημα της έννοιας της εγκυρότητας και της αξιοκρατίας στηριζόμενα στην αίολη υπόθεση:
« Όποιος διορίστηκε στο Δημόσιο με διαγωνισμό ΑΣΕΠ είναι καλύτερος από κάθε άλλο εκπαιδευτικό ο οποίος διορίστηκε με επετηρίδα ή πίνακα»
Η υπόθεση αυτή είναι αίολη γιατί:
1. Είναι άδικη και αντισυνταγματική αφού παραβιάζεται η αρχή των ίσων ευκαιριών. Πριν από 20 και πλέον έτη δεν υπήρχε δυνατότητα να εισαχθεί οποιοσδήποτε στην Εκπαίδευση μέσω ΑΣΕΠ, ενώ το Κράτος διόριζε μέχρι πρόσφατα Εκπαιδευτικούς μέσω ΑΣΕΠ και μέσω Πίνακα.
2. Όποιος είναι ήδη διορισμένος δεν μπορεί να βελτιώσει τη θέση του αυξάνοντας τα μόριά του και τη δυνατότητα παραμονής του, αφού ούτε η δυνατότητα εκ των υστέρων συμμετοχής του σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ για το σκοπό αυτό προβλέπεται, ούτε διαγωνισμοί ΑΣΕΠ πλέον διενεργούνται.
3. Η μοριοδότηση επιτυχίας σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ με βάση ποια επιστημονική εγκυρότητα αντιστοιχεί σε:
- Τέσσερα (4) Διδακτορικά και μια Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας ή
- Δύο (2) Διδακτορικά + Τέσσερα (4) Μεταπτυχιακά ή
- Ένα (1) Διδακτορικό + Σχεδόν Οχτώ (8) Δεύτερα Πτυχία ή
- Ένα (1) Διδακτορικό + Πέντε (5) Μεταπτυχιακά + Ένα (1) Δεύτερο Πτυχίο,κτλ.
Με τα νέα ωρολόγια προγράμματα πλήθος ειδικοτήτων, όπως Μουσικοί, Καλλιτεχνικών μαθημάτων, Τεχνολόγοι, Φυσικής Αγωγής, Πληροφορικοί, αλλά τελικά και βασικές ειδικότητες, συμπιέζονται και νέα προβλήματα αναμένεται να δημιουργηθούν.
Το νέο Λύκειο και όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας θα μετατρέψουν την Εκπαίδευση από ενοποιητικό σε διαφοροποιητικό στοιχείο της κοινωνίας. Η ιδιωτική πρωτοβουλία ήδη τρίβει τα χέρια της και προτείνει στο Υ.ΠΑΙ.Θ την ανάληψη της πρόσθετης διδακτικής στήριξης με vouchers που θα παρέχει το κράτος.
Αν συνυπολογίσουμε στα παραπάνω, την αύξηση του ωραρίου των Εκπαιδευτικών και τις συγχωνεύσεις Σχολικών Μονάδων, οδηγούμαστε σε μια πρωτόγνωρης έντασης βίαιη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων που βαφτίζονται ρυθμίσεις για το καλό της Εκπαίδευσης.
Η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων ουδέποτε συμμετείχε σε αυτούς τους σχεδιασμούς για τους οποίους εκφράζει την αντίθεσή της και καλεί την Πολιτική Ηγεσία να ανατρέψει την κρυμμένη υπόθεση ότι οι Εκπαιδευτικοί τους οποίους η Πολιτεία διόρισε και οι εκάστοτε Κυβερνήσεις με τις πολιτικές τους προέτρεπαν σε διορισμό, είναι μια μεγάλη δεξαμενή απ’ όπου πρέπει να λιπανθούν τα γρανάζια του «χρέους» και η αδηφαγία των ιδιωτικών κεφαλαίων.
Συμπαραστεκόμαστε στους συνάδελφους Εκπαιδευτικούς και ζητάμε από την Πολιτική Ηγεσία να δοθεί ένα τέλος στην καθημερινή αβεβαιότητα που βιώνουμε πλέον όλοι οι Εκπαιδευτικοί. Τα κάθε λογής μέτρα που αφορούν την επαγγελματική μας υπόσταση, δεν μπορεί να σχεδιάζονται με κλειστές διαδικασίες από άγνωστους παράγοντες και πρέπει να επανεξεταστούν με ρεαλισμό, ειλικρίνεια και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων.
Με απειλούμενους και συκοφαντημένους Εκπαιδευτικούς Νέο Σχολείο δεν γίνεται.
Για το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΠΑΡΑΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
esos.gr