Καταγγελία εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής που μετατάχθηκαν απο την Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση Καρδίτσας

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΑΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Β/ΘΜΙΑ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μας (http://www.avatonpress.gr/2013/09/blog-post_4322.html) παρουσιάζουμε αναλυτικά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε πολλούς εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής στην Καρδίτσα, ύστερα απο την πληροφόρηση που είχαμε απο τους Μεταταχθέντες Εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής στην Α/θμια εκπαίδευση Ν. Καρδίτσας.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
• Η πρώτη ενέργεια του ΥΠΑΙΠΘΑ που προκάλεσε αναστάτωση και αδικία στους εκπ/κούς Φυσ. Αγωγής που βρισκόταν από χρόνια με μετάθεση στην Α΄Περιφέρεια Β΄/θμιας Εκπ/σης Καρδίτσας (στη διάθεση), δημιουργήθηκε με την ενοποίηση των δύο περιφερειών στο Ν. Καρδίτσας. Καταστρατηγήθηκε η σειρά κατάταξής τους για τοποθέτηση με βάση την προϋπάρχουσα μοριοδότησή τους, γιατί εκπ/κοί της Β’ περιφέρειας προηγήθηκαν αυτών της Α΄και πήραν οργανική στην Α’ περιφέρεια.
Συνέπεια και αυτής της ενέργειας ήταν πολλοί εκπ/κοί Φυσικής Αγωγής να βρεθούμε χωρίς διδακτικό ωράριο.
• Το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε (από τους Δ/ντές εκπ/σης ; από την Περ/κή Δ/ντρια εκπ/σης;) και κοινοποίησε έγγραφο με 28 πλεονάζοντες εκπ/κούς Φυσ. Αγωγής (χωρίς ονομ/νυμα) στην Β/θμια και αντίστοιχα , 23 κενά στην Α/θμια Καρδίτσας με σκοπό την μετάταξή τους στην Α/θμια Καρδίτσας.

• Εδώ γεννούνται κάποια ερωτήματα :
1.Ποιος έδωσε τα 23 κενά για θέσεις εκπ/κών Φυσ.Αγωγής σε σχολεία στο υπουργείο; γιατί όπως μας ανακοινώθηκε στην συνέχεια αυτά τα κενά δεν υφίστανται .
2.Γιατί οι άλλοι 3 νομοί της Θεσσαλίας(Τρικάλων,Λάρισας,Μαγνησίας) δεν έδωσαν ούτε πλεονάσματα ούτε κενά στην ειδικότητά μας; Δεν ενημερώθηκαν οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου από το survey για τη μη ύπαρξη πλεονασμάτων -κενών ;
3.Γιατί τώρα ανακαλύπτουν κενά στους άλλους νομούς και ζητούν υποχρεωτικές αποσπάσεις από το ΠΥΣΠΕ Καρδίτσας ;
4.Γιατί και από ποιον αποκλείστηκε η ειδικότητά μας από τη διεκδίκηση διοικητικών θέσεων σε γραφεία και άλλους φορείς του υπουργείου, στην Καρδίτσα;
• Στις 14/8/2013 το Υπουργείο εκδίδει εγκύκλιο για υποχρεωτικές μετατάξεις εκπ/κών από την Β/θμια στην Α/θμια.
23 εκπαιδευτικοί Φυσ.Αγωγής της Β/θμιας Καρδίτσας (11 εξ αυτών με μετάθεση από χρόνια στο νομό) και 12 από άλλα ΠΥΣΔΕ (οι οποίοι έτσι πήραν μετάθεση δια της πλαγίας οδού ) εμπιστευτήκαμε όπως οφείλαμε, τις εγκυκλίους του Υπουργείου για τα 23 κενά στην Α/θμια Καρδίτσας και το διευκρινιστικό έγγραφο του πως αυτές οι θέσεις θα ήταν και οργανικές και συμπληρώσαμε αίτηση μετάταξης .
• Στις 3/09/2013 στην εφημ. της Κυβ/νησης υπ αρ. φύλλου 986 δημοσιεύτηκε διαπιστωτική πράξη με αρ. ΦΕΚ 1997/τ.Β με τα ονοματεπώνυμα των 23ων μεταταχθέντων εκπ/κών Φυσικής Αγωγής στην Α/θμια Καρδίτσας.
‘Όταν όμως παρουσιαστήκαμε για αναφορά ανάληψης Υπηρεσίας στην Α/θμια εκπ/ση, η Δ/ντρια μας ανακοίνωσε πως οι 23 θέσεις δεν υφίστανται και πως θα παραμείνουμε στην διάθεση της Α/θμιας εκπ/σης Καρδίτσας
• Στις 13/9/2013 η Περιφερειακή Δ/ντρια ζήτησε από τους Δ/ντες εκπ/σης ονοματεπώνυμα όλων των εκπαιδευτικών που δεν έχουν διδακτικό ωράριο,χωρίς να εξαιρεί τους μεταταχθέντες για να καλυφθούν θέσεις σε άλλους νομούς της Θεσσαλίας με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ απόσπαση.
Ζητούμε :
1.Το Υπουργείο παιδείας να μας τοποθετήσει με οργανική θέση στα 23 κενά της Α/θμιας εκπ/σης Καρδίτσας αφού η μετάταξή μας έγινε με βάση αυτές.
2.Να μας εξαιρέσει από την υποχρεωτική απόσπαση σε άλλο ΠΥΣΠΕ της περιφέρειας Θεσσαλίας δεδομένου πως προερχόμαστε από υποχρεωτική μετάταξη σε συγκεκριμένες οργανικές θέσεις και νομό.
3.Να πραγματοποιηθεί εθελούσια μετακίνηση εκπ/κών Φυσικής Αγωγής,εντός της Περ/ρειας Θεσσαλίας(στους υπόλοιπους τρεις νομούς),δεδομένου ότι ορισμένοι συνάδελφοι έχουν εντοπιότητα σ αυτούς τους νομούς και το έχουν δηλώσει με αίτησή τους στην υπηρεσία.
Καρδίτσα,16-09-2013
ΜΕΤΑΧΘΕΝΤΕΣ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ Ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
"


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!