Πολίχνη: Ζητείται ¨ΛΥΣΗ¨ για τους μαθητές της θετικής κατ/νσης Β'Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Πολίχνης.
Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στο 2ο ΓΕΛ
Πολίχνης με την συμμετοχή των γονέων, μαθητών, εκπαιδευτικών, του διευθυντή του
σχολείου, του εκπροσώπου της Ένωσης Γονέων Παύλου Μελά κ Δημήτρη Γερμανλή και εκπροσώπων
του δήμου και συγκεκριμένα του αντιδημάρχου Παιδείας κ Γ. Αμπρικίδη και της προϊσταμένης
κ Λ. Κόκωτα.
Θέμα συζήτησης η απόφαση για μη λειτουργία της θετικής αλλά
και της τεχνολογικής κατεύθυνσης (η τεχνολογική κατεύθυνση εγκρίθηκε λίγες ώρες μετά) της Β’ λυκείου, 2 μήνες μετά από την έναρξη
των μαθημάτων. Παράλληλα οι μαθητές του λυκείου απείχαν από τα μαθήματά τους.
Στην συνάντηση αυτή, οι τόνοι ανέβηκαν και αρκετοί γονείς ζητούσαν να αποδοθούν ευθύνες γι’αυτή την εξέλιξη μια και από πριν το καλοκαίρι
υπήρχαν υποσχέσεις και διαβεβαιώσεις ότι το ζήτημα θα επιλυθεί λόγω των ειδικών
συνθηκών που προέκυψαν στο σχολείο την φετινή χρονιά.
Δυστυχώς όμως καμία διαβεβαίωση δεν υλοποιήθηκε και όλοι οι
αρμόδιοι εφάρμοσαν τον νόμο χωρίς παρεκτροπή και μην παίρνοντας υπ’όψη τις ειδικές
συνθήκες του σχολείου.
Ο κ Αντιδήμαρχος φάνηκε διατεθειμένος να δώσει λύση στο πρόβλημα
(;) αλλά από την άλλη κατήγγειλε την στάση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Παρ' όλα αυτά δεν φάνηκε να αναλαμβάνει τις ευθύνες που αναλογούν στο δήμο για την κατάσταση αυτή.
Φυσικά δεσμεύθηκε ότι δεν πρόκειται να κλείσει το σχολείο. Δεν είπε όμως με πιο τρόπο. Παρά μόνο ζήτησε προτάσεις.
Οι γονείς ζητούσαν επιτακτικά την άμεση λύση του προβλήματος αλλά και το να δοθεί λύση στην βιωσιμότητα του 2ου ΓΕΛ Πολίχνης με την αλλαγή των ορίων των λυκείων στην Πολίχνη. Πως γίνεται όμως να αναφερόμαστε σε όρια λυκείων όταν αυτά ουσιαστικά δεν ισχύουν;
Αυτό που αποφασίσθηκε ήταν να επισκεφθεί μια αντιπροσωπεία το πρωί τον Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης και να συζητήσει μαζί του ώστε να βρεθεί μια λύση. Μάλιστα εκείνη την στιγμή κλείσθηκε το ραντεβού.
Φυσικά δεσμεύθηκε ότι δεν πρόκειται να κλείσει το σχολείο. Δεν είπε όμως με πιο τρόπο. Παρά μόνο ζήτησε προτάσεις.
Οι γονείς ζητούσαν επιτακτικά την άμεση λύση του προβλήματος αλλά και το να δοθεί λύση στην βιωσιμότητα του 2ου ΓΕΛ Πολίχνης με την αλλαγή των ορίων των λυκείων στην Πολίχνη. Πως γίνεται όμως να αναφερόμαστε σε όρια λυκείων όταν αυτά ουσιαστικά δεν ισχύουν;
Αυτό που αποφασίσθηκε ήταν να επισκεφθεί μια αντιπροσωπεία το πρωί τον Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης και να συζητήσει μαζί του ώστε να βρεθεί μια λύση. Μάλιστα εκείνη την στιγμή κλείσθηκε το ραντεβού.
Tο πρωί της Τετάρτης, αντιπροσωπεία γονέων, της Ένωσης Γονέων Παύλου
Μελά, του διευθυντή του 2ου ΓΕΛ Πολίχνης, μαθητών και εκπροσώπου του
δήμου πήγαν να συναντήσουν τον Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης κ. Μαντζιάρη.
Η συνάντηση τελικά προς έκπληξη όλων δεν έγινε με κ. Ματζιάρη αλλά με υπάλληλο του γραφείου του !!!
Το αποτέλεσμα της συνάντησης ήταν η λύση να βρεθεί με 1-2 μαθητές ακόμη που θα μεταγραφούν στο 2ο ΓΕΛ Πολίχνης, ώστε με 5-6 μαθητές συνολικά να λειτουργήσει το τμήμα,
Ή μεσούσης της χρονιάς να μεταγραφούν σε άλλο σχολείο οι 4 μαθητές της θετικής κατεύθυνσης.
Να σημειωθεί ότι το πλησιέστερο σχολείο είναι σε διπλοβάρδια προς το παρόν, κάτι που δημιουργεί ένα επιπρόσθετο βάρος στους μαθητές και στον προγραμματισμό τους.
Η συνάντηση τελικά προς έκπληξη όλων δεν έγινε με κ. Ματζιάρη αλλά με υπάλληλο του γραφείου του !!!
Το αποτέλεσμα της συνάντησης ήταν η λύση να βρεθεί με 1-2 μαθητές ακόμη που θα μεταγραφούν στο 2ο ΓΕΛ Πολίχνης, ώστε με 5-6 μαθητές συνολικά να λειτουργήσει το τμήμα,
Ή μεσούσης της χρονιάς να μεταγραφούν σε άλλο σχολείο οι 4 μαθητές της θετικής κατεύθυνσης.
Να σημειωθεί ότι το πλησιέστερο σχολείο είναι σε διπλοβάρδια προς το παρόν, κάτι που δημιουργεί ένα επιπρόσθετο βάρος στους μαθητές και στον προγραμματισμό τους.
Μετά τις δυο προηγούμενες αναρτήσεις όπου αναδείξαμε το πρόβλημα, λάβαμε αρκετά email που ΓΟΝΕΙΣ ρωτούν:
- Γιατί δόθηκαν υποσχέσεις που δεν έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα;
- Γιατί δεν έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα η απόφαση της επιτροπής παιδείας του δήμου Παύλου Μελά (21/6/2013) ;
- Γιατί πρέπει να ταλαιπωρούνται τα παιδιά - μαθητές με αυτό τον τρόπο;