Ενεργός πολίτης στη γειτονιά μου (ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ: η πόλη πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία - Συνεργασία ΚΠΕ - Δήμος Θεσσαλονίκης) [φώτο]
Μικρές ιστορίες συνεργασίας: Τα σχολεία αλλάζουν …
Το υλικό του τοπικού δικτύου «Ενεργός πολίτης στη γειτονιά μου – Ερευνώ το σχολείο, τη γειτονιά μου και ενεργώ με όραμα το μέλλον» που συντόνισε πέρυσι το ΚΠΕ σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και τα γραφεία περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, είναι σχεδόν έτοιμο και σε λίγες μέρες θα «ανέβει στην ιστοσελίδα μας».
Ένα από τα ζητήματα που ανέδειξαν οι μαθητές του 99ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης, με συντονιστές τις εκπαιδευτικούς Ραχανιώτη Ελένη και Παπαθεοδώρου Μαρία ήταν η δεινή κατάσταση της αυλής του σχολείου τους.
Στην πρώτη φάση του προγράμματος τα παιδιά κατέγραψαν την πραγματικότητα στην αυλή του σχολείου τους, στη δεύτερη αποφάσισαν τι θέλουν να κάνουν στην αυλή τους, στην τρίτη έψαξαν τους θεσμικούς φορείς που θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν και στην τέταρτη συνεργάστηκαν με τα συστεγαζόμενα σχολεία, κινητοποιήθηκε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, οι εκπαιδευτικοί, τα παιδιά, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, εθελοντές και δείτε το αποτέλεσμα … μιλάει από μόνο του.
Η συνέχεια στο υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος που θα ανέβει σύντομα στην ιστοσελίδα μας. (ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού - Βερτίσκου, http://www.kpe-thess.gr)
Το υλικό του τοπικού δικτύου «Ενεργός πολίτης στη γειτονιά μου – Ερευνώ το σχολείο, τη γειτονιά μου και ενεργώ με όραμα το μέλλον» που συντόνισε πέρυσι το ΚΠΕ σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και τα γραφεία περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, είναι σχεδόν έτοιμο και σε λίγες μέρες θα «ανέβει στην ιστοσελίδα μας».
Ένα από τα ζητήματα που ανέδειξαν οι μαθητές του 99ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης, με συντονιστές τις εκπαιδευτικούς Ραχανιώτη Ελένη και Παπαθεοδώρου Μαρία ήταν η δεινή κατάσταση της αυλής του σχολείου τους.
Στην πρώτη φάση του προγράμματος τα παιδιά κατέγραψαν την πραγματικότητα στην αυλή του σχολείου τους, στη δεύτερη αποφάσισαν τι θέλουν να κάνουν στην αυλή τους, στην τρίτη έψαξαν τους θεσμικούς φορείς που θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν και στην τέταρτη συνεργάστηκαν με τα συστεγαζόμενα σχολεία, κινητοποιήθηκε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, οι εκπαιδευτικοί, τα παιδιά, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, εθελοντές και δείτε το αποτέλεσμα … μιλάει από μόνο του.
Η συνέχεια στο υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος που θα ανέβει σύντομα στην ιστοσελίδα μας. (ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού - Βερτίσκου, http://www.kpe-thess.gr)