Χωριστά θα πληρωθούν τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας - Ποια αυτοκίνητα απαλλάσσονται από την καταβολή τους
Τελικά δεν μπόρεσε- κατά άλλους δεν τόλμησε- το υπουργείο
Οικονομικών να ετοιμάσει τις αποφάσεις για τον Φόρο Πολυτελείας στα
Ι.Χ., έτσι ώστε να ενσωματωθεί στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2014, με
αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες οχημάτων να "βλέπουν" και να εκτυπώνουν μόνο
τα ειδοποιητήρια για τα Τέλη Κυκλοφορίας, από την ειδική εφαρμογή του
ΚΕΠΥΟ που ενεργοποιήθηκε μόλις τη Δευτέρα. Σύμφωνα με τις προβλέψεις
του Προϋπολογισμού, από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2014 υπολογίζεται να
μπουν στα κρατικά ταμεία περίπου 1 δισ ευρώ, ενώ άλλα περίπου 150 εκατ.
ευρώ υπολογίζεται ότι θα είναι τα έσοδα από τον Φόρο Πολυτελείας.
Σημειώνεται ότι τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31/10/2010, απαλλάσσονται των Τελών Κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), κυλινδρισμού κινητήρα άνω των 1.929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31/10/2010, τα Τέλη Κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων. Για τα πιο πάνω οχήματα, ανεξάρτητα κυλινδρισμού κινητήρα, που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης οχήματα.
Τα επιβατικά ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31/10/2010, απαλλάσσονται των Τελών Κυκλοφορίας. Για τα οχήματα αυτά, που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, τα Τέλη Κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης οχήματα.
Σημειώνεται ότι τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31/10/2010, απαλλάσσονται των Τελών Κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), κυλινδρισμού κινητήρα άνω των 1.929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31/10/2010, τα Τέλη Κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων. Για τα πιο πάνω οχήματα, ανεξάρτητα κυλινδρισμού κινητήρα, που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης οχήματα.
Τα επιβατικά ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31/10/2010, απαλλάσσονται των Τελών Κυκλοφορίας. Για τα οχήματα αυτά, που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, τα Τέλη Κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης οχήματα.