Βρήκαν τα συντρίμμια του Boeing; Πιθανότητα αποσυμπίεσης της καμπίνας ή του πιλοτηρίου!
- Σύμφωνα με
τον δορυφόρο της Κίνας το μεγαλύτερο αντικείμενο είναι 24 επί 22 μέτρα
- Δεν
αποκλείεται μία πιθανή ρωγμή στο Boeing να έριχνε αναίσθητους πιλότους και επιβάτες
- Οι αρχές
της Μαλαισίας δεν αποκλείουν οι έρευνες για το αεροπλάνο να διαρκέσουν μήνες
- Η περιοχή
των ερευνών αυξήθηκε σε 27.000 τετραγωνικά ναυτικά μίλια
Ένας
δορυφόρος της Κίνας που εξετάζει τη μυστηριώδη εξαφάνιση του Boeing της
Malaysia Airlines 370 δείχνει εικόνες από αντικείμενα που επιπλέουν σε θαλάσσια
περιοχή της Νότιας Κίνας.
Συγκεκριμένα
ο δορυφόρος εντόπισε τρία αντικείμενα και μάλιστα απέστειλε και τις
συγκεκριμένες φωτογραφίες οι οποίες ελήφθησαν την επόμενη ημέρα της εξαφάνισης
του αεροπλάνου, αλλά δεν είχαν δει το φως της δημοσιότητας μέχρι σήμερα.
Όπως
αναφέρει το CNN τα συγκεκριμένα αντικείμενα δεν είναι σε καμία περίπτωση μικρά
και είναι σε μέγεθος το ένα 13 επί 18 μέτρα, το δεύτερο 14 επί 19 μέτρα και το
τρίτο κομμάτι 24 επί 22 μέτρα.
Αυτή δεν
είναι βέβαια η πρώτη φορά που έχει ανακοινωθεί πως εντοπίστηκαν κάποια
αντικείμενα ή πετρελαιοκηλίδες που θα μπορούσαν να συνδέονται με την εξαφάνιση
του συγκεκριμένου πλοίου. Ωστόσο, αυτή η είδηση έρχεται την ίδια ημέρα που οι
αρχές ανακοίνωσαν πως αυξάνουν την περιοχή ερευνών σε 27.000 τετραγωνικά
ναυτικά μίλια.
Αυτό είναι
το σημείο σύμφωνα με το γεωγραφικό μήκος και πλάτος που έδωσε ο δορυφόρος
Ένα νέο σενάριο για το τι μπορεί να έχει συμβεί τελικά κατά τη διάρκεια της μοιραίας πτήσης έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Σύμφωνα, με τη νέα εκδοχή που θεωρείται αρκετά πιθανή και παρουσιάζεται από το βρετανικό δίκτυο Skynews, λίγη ώρα μετά την απογείωση σημειώθηκε ξαφνική αποσυμπίεση στον θάλαμο του πιλοτηρίου.
Οπως μεταδίδει το κανάλι, οι Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο οι πιλότοι να αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα λίγο μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ, το οποίο οδήγησε σε ξαφνική αποσυμπίεση μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους, όπως ακριβώς είχε συμβεί και με τη συντριβή του Boeing της κυπριακής εταιρείας Helios, στο Γραμματικό της Αττικής, το 2005.
Μάλιστα, δημοσιογράφος του τηλεοπτικού δικτύου παρουσίασε μια εξομοίωση πτήσης με αεροσκάφος Boeing 737, παρόμοιο με εκείνο της πτήσης ΜΗ 370, που αγνοείται.
Ο κυβερνήτης Αλιστερ Ρόζενσαϊν, ο οποίος εκτέλεσε την προσομοίωση, έκανε μια αναπαράσταση των συνθηκών που προκαλεί μια ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του αεροσκάφους.
Αναπαριστώντας ξαφνική αποσυμπίεση στο πιλοτήριο ο κυβερνήτης δήλωσε πως οι μάσκες οξυγόνου πέφτουν ώστε να τις φορέσουν οι πιλότοι, ωστόσο οι Μαλαίσιοι πιλότοι προτίμησαν να στρίψουν το αεροσκάφος επιχειρώντας να επιστρέψουν στην Κουάλα Λουμπούρ, προφανώς γιατί διαπίστωσαν κάποιο πρόβλημα.
Ωστόσο, το αεροπλάνο άρχισε να στρίβει και να κατευθύνεται δυτικά, παραμένοντας στο ίδιο υψόμετρο και σπαταλώντας τα καύσιμά του.
Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται ο κυβερνήτης Αλιστερ Ρόζενσαϊν, όταν οι πιλότοι έχασαν τις αισθήσεις του το αεροπλάνο είχε καύσιμα για να διανύσει 3.000 μίλια.
Παράλληλα, ο κυβερνήτης υποστήριξε πως ανάλογο περιστατικό σημειώθηκε με την πρόσκρουση του αεροσκάφους της αεροπορικής εταιρίας Helios, που απογειώθηκε από τη Λάρνακα και είχε προορισμό την Αθήνα, όπου πραγματοποιήθηκε ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να λιποθυμήσουν. Ωστόσο, στην περίπτωση της τραγωδίας του Helios, το πλήρωμα αλλά και οι επιβάτες είχαν διατηρήσει τις αισθήσεις τους για περισσότερα από 20 λεπτά. Το συμπέρασμα αυτό προέρχεται από το γεγονός ότι ανάμεσα στους νεκρούς υπήρχαν πολλοί που φορούσαν μάσκες. Οπως ανέφερε ο ίδιος στην τραγωδία συντέλεσε το γεγονός ότι τελείωσαν τα καύσιμα του αεροπλάνου.
Ο κυβερνήτης Αλιστερ Ρόζενσαϊν, ο οποίος εκτέλεσε την προσομοίωση, έκανε μια αναπαράσταση των συνθηκών που προκαλεί μια ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του αεροσκάφους.
Αναπαριστώντας ξαφνική αποσυμπίεση στο πιλοτήριο ο κυβερνήτης δήλωσε πως οι μάσκες οξυγόνου πέφτουν ώστε να τις φορέσουν οι πιλότοι, ωστόσο οι Μαλαίσιοι πιλότοι προτίμησαν να στρίψουν το αεροσκάφος επιχειρώντας να επιστρέψουν στην Κουάλα Λουμπούρ, προφανώς γιατί διαπίστωσαν κάποιο πρόβλημα.
Ωστόσο, το αεροπλάνο άρχισε να στρίβει και να κατευθύνεται δυτικά, παραμένοντας στο ίδιο υψόμετρο και σπαταλώντας τα καύσιμά του.
Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται ο κυβερνήτης Αλιστερ Ρόζενσαϊν, όταν οι πιλότοι έχασαν τις αισθήσεις του το αεροπλάνο είχε καύσιμα για να διανύσει 3.000 μίλια.
Παράλληλα, ο κυβερνήτης υποστήριξε πως ανάλογο περιστατικό σημειώθηκε με την πρόσκρουση του αεροσκάφους της αεροπορικής εταιρίας Helios, που απογειώθηκε από τη Λάρνακα και είχε προορισμό την Αθήνα, όπου πραγματοποιήθηκε ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να λιποθυμήσουν. Ωστόσο, στην περίπτωση της τραγωδίας του Helios, το πλήρωμα αλλά και οι επιβάτες είχαν διατηρήσει τις αισθήσεις τους για περισσότερα από 20 λεπτά. Το συμπέρασμα αυτό προέρχεται από το γεγονός ότι ανάμεσα στους νεκρούς υπήρχαν πολλοί που φορούσαν μάσκες. Οπως ανέφερε ο ίδιος στην τραγωδία συντέλεσε το γεγονός ότι τελείωσαν τα καύσιμα του αεροπλάνου.
newsit και iefimerida