Εξετάζουν αστικό σιδηρόδρομο με 11 σταθμούς στη δυτική Θεσσαλονίκη
Η Θεσσαλονίκη φιλοδοξεί να αποκτήσει το δικό της αστικό σιδηρόδρομο
που θα συνδέει το κέντρο με τις δυτικές συνοικίες της πόλης, ως
εναλλακτική λύση μετακίνησης για τους πολίτες που ζουν στα δυτικά της
πόλης και θέλουν να μετακινηθούν στο κέντρο, ενώ θα παίξει ρόλο και στη
μεταφορά των εμπορευμάτων.
Οι εκτιμήσεις θέλουν τον μέσο ημερήσιο φόρτο να είναι της τάξης των 13.300 επιβατών, που θα μεταφέρονται από δέκα αυτοκινητάμαξες με τιμή εισιτηρίου από 1 ως 2,15 ευρώ.
Το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου υπολογίζεται στα 17,8 χιλιόμετρα με έντεκα προτεινόμενες στάσεις:
Οι εκτιμήσεις θέλουν τον μέσο ημερήσιο φόρτο να είναι της τάξης των 13.300 επιβατών, που θα μεταφέρονται από δέκα αυτοκινητάμαξες με τιμή εισιτηρίου από 1 ως 2,15 ευρώ.
Το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου υπολογίζεται στα 17,8 χιλιόμετρα με έντεκα προτεινόμενες στάσεις:
- Τερματικός Σταθμός Σίνδου,
- Χρυσ. Σμύρνης και Αισχύλου Διαβατά,
- Νέα Μοναστηρίου Ελευθέριο - Κορδελιό,
- Σιδηροδρομικό Μουσείο
- ΚΤΕΛ «Μακεδονία»,
- Εμπορικό Κέντρο «City Gate»,
- Λιμάνι Θεσσαλονίκης,
- Επτανήσου και Καραολή και Δημητρίου Εύοσμος,
- Ελ. Βενιζέλου Αμπελόκηποι,
- Παπαφλέσσα και Αγ. Κυριακής Εύοσμος - Άνω Ηλιούπολη και
- Μ.Ασίας και Καραολή και Δημητρίου Σταυρούπολη. Πηγή: radio1d.gr