Στ Ξουλίδου για τα προβλήματα στη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΘΕΜΑ: Προβλήματα
στη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων
Κύριε Υπουργέ,
Βρισκόμαστε ήδη στην τρίτη εβδομάδα της τρέχουσας σχολικής χρονιάς και
τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ολοήμερα δημοτικά σχολεία εξακολουθούν να
παραμένουν άλυτα. Συγκεκριμένα, ο μεγάλος αριθμός κενών θέσεων εκπαιδευτικών
δημιουργεί τεράστια ερωτηματικά ως προς το μέλλον και τη βιωσιμότητα των απογευματινών
προγραμμάτων κυρίως των 1.282 δημοτικών με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό
Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ).
Επισημαίνεται
ότι σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, τα ολοήμερα δημοτικά και νηπιαγωγεία παρακολουθούν περίπου 150.000 παιδιά
εργαζομένων οικογενειών. Μέχρι αυτή τη στιγμή τα ολοήμερα παρουσιάζουν
σημαντικότατες ελλείψεις τόσο σε δασκάλου όσο και σε καθηγητές ειδικοτήτων.
Σύμφωνα με την αριθμ πρωτ. 137359/Γ1/2-9-2014
εγκύκλιό σας:
«Για την εύρυθμη λειτουργία των Ολοήμερων
δημοτικών σχολείων όλης της χώρας οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70, τοποθετούνται για την
έναρξη του σχολικού έτους, κατά προτεραιότητα, ως εξής:
-Στο πρωινό πρόγραμμα ώστε να στελεχωθούν όλα
τα πρωινά τμήματα.
-Στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, πλην των Ε.Α.Ε.Π., τουλάχιστον ένας εκπαιδευτικός.
-Στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, πλην των Ε.Α.Ε.Π., τουλάχιστον ένας εκπαιδευτικός.
Στις σχολικές μονάδες με ΕΑΕΠ, το ολοήμερο
πρόγραμμα θα λειτουργήσει:
α) με τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών ΠΕ 70,
α) με τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών ΠΕ 70,
β) με τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών
ειδικοτήτων».
Είναι
λοιπόν, ορατός ο κίνδυνος να μην καλυφθεί το σύνολο των αναγκών σε
εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων οι οποίοι και απαιτούνται για τη λειτουργία των
ολοήμερων σχολείων.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε κ Υπουργέ:
1.
Σε ποιες
ενέργειες προτίθεστε να προβείτε προκειμένου να τεθεί άμεσα σε λειτουργία ο
θεσμός των Ολοήμερων δημοτικών σχολείων;
2.
Ποιοι
είναι οι λόγοι που εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία των εν λόγω σχολείων;
Η ερωτώσα βουλευτής
Σταυρούλα Ξουλίδου