Αποκαλυπτική δήλωση Σαμαρά για τους εκπαιδευτικούς: Θα αξιολογούνται με βάση τις επιδόσεις των μαθητών τους! σχόλιο avatonpress.gr
Σε άρθρο του στην
«Καθημερινή της Κυριακής» (16/11/2014), με τίτλο «Η επόμενη μέρα:
Μεταρρυθμιστικό άλμα στο αύριο» ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς
ανακοινώνει, ανάμεσα σε άλλα, το επόμενο κύμα μεταρρυθμίσεων στην
Παιδεία με τα παρακάτω λόγια: "Αναβάθμιση της δημόσιας Παιδείας, ώστε να
κρίνεται το έργο των εκπαιδευτικών από τα αποτελέσματά τους, δηλαδή από
τις επιδόσεις των μαθητών στο γυμνάσιο και στο λύκειο"
Στο νέο πλαίσιο, οι εκπαιδευτικοί «χρεώνονται» την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους. (αναδημοσίευση απο alfavita.gr)
σχόλιο avatonpress.gr:
Εσείς λοιπόν απο τους εκπαιδευτικούς που σας έχει τύχει να είστε σε κάποιο σχολείο της δυτικής Θεσσαλονίκης όπου οι μαθητές δεν έχουν την δυνατότητα, εκτός των μαθημάτων στο σχολείο, να κάνουν φροντιστήρια ή οι γονείς τους να πληρώσουν για ιδιαίτερα δεν θα είστε αποτελεσματικοί καθηγητές, αφού δεν θα φέρουν οι μαθητές σας τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Αντίθετα, οι καθηγητές άλλων περιοχών της Θεσσαλονίκης, που οι γονείς των μαθητών, θα έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν για φροντιστήρια και ιδιαίτερα θα αξιολογηθούν σαν επαρκείς!!!
Για την παραπαιδεία δεν είπε όμως κάτι!
Ετσι ο εκπαιδευτικός δεν κρίνεται πλέον αν θα είναι καλός παιδαγωγικά αλλά αν θα είναι αποτελεσματικός. Σε ένα Λύκειο που απο την Α' τάξη έως την Γ' τάξη οι μαθητές θα τρέχουν πίσω απο την τράπεζα θεμάτων, τις εξετάσεις και την βαθμοθηρία, ο εκπαιδευτικός θα γίνει το "μπαλάκι", μια και θα τρέχει και αυτός πίσω απο το άν θα βγεί η ύλη, αν θα τα καταφέρουν οι μαθητές του κλπ.
Κρίμα, κρίμα γιατί όταν χαθεί και η παιδεία απο ένα τόπο τότε μοιραία...
Στο νέο πλαίσιο, οι εκπαιδευτικοί «χρεώνονται» την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους. (αναδημοσίευση απο alfavita.gr)
σχόλιο avatonpress.gr:
Εσείς λοιπόν απο τους εκπαιδευτικούς που σας έχει τύχει να είστε σε κάποιο σχολείο της δυτικής Θεσσαλονίκης όπου οι μαθητές δεν έχουν την δυνατότητα, εκτός των μαθημάτων στο σχολείο, να κάνουν φροντιστήρια ή οι γονείς τους να πληρώσουν για ιδιαίτερα δεν θα είστε αποτελεσματικοί καθηγητές, αφού δεν θα φέρουν οι μαθητές σας τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Αντίθετα, οι καθηγητές άλλων περιοχών της Θεσσαλονίκης, που οι γονείς των μαθητών, θα έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν για φροντιστήρια και ιδιαίτερα θα αξιολογηθούν σαν επαρκείς!!!
Για την παραπαιδεία δεν είπε όμως κάτι!
Ετσι ο εκπαιδευτικός δεν κρίνεται πλέον αν θα είναι καλός παιδαγωγικά αλλά αν θα είναι αποτελεσματικός. Σε ένα Λύκειο που απο την Α' τάξη έως την Γ' τάξη οι μαθητές θα τρέχουν πίσω απο την τράπεζα θεμάτων, τις εξετάσεις και την βαθμοθηρία, ο εκπαιδευτικός θα γίνει το "μπαλάκι", μια και θα τρέχει και αυτός πίσω απο το άν θα βγεί η ύλη, αν θα τα καταφέρουν οι μαθητές του κλπ.
Κρίμα, κρίμα γιατί όταν χαθεί και η παιδεία απο ένα τόπο τότε μοιραία...