Καμπάνια «Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!» - Ψηφιακή προβολή και προώθηση της πόλης
ΤΗΣ ΝΤΕΠΥΣ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ nchiotopoulou@ekdotiki.gr
Από σήμερα και επί οκτώ εβδομάδες η «καρδιά» της Θεσσαλονίκης θα «χτυπάει δυνατά», για να ακουστεί σε όλον τον κόσμο και κάθε μέρα θα διηγείται μια μοναδική ιστορία!
Πρόκειται για τη νέα καμπάνια της Θεσσαλονίκης, που προωθούν από κοινού η Marketing Greece με την Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το δήμο Θεσσαλονίκης. Σημειώνεται ότι η Marketing Greece έχει κύριο μέτοχο το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος,
«Η συνεργασία μας με τη Marketing Greece, η οποία ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο, επιδιώκει την καταξίωση της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμού και στοχεύει όχι μόνο στον πολλαπλασιασμό των τουριστών αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης που γίνεται στην πόλη μας από τους επισκέπτες της», επισήμανε ο πρόεδρος της ΕΞΘ, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, στη χτεσινή συνέντευξη Τύπου.
Επιπρόσθετα, ο κ. Θωμόπουλος χαρακτήρισε την εξωστρέφεια στην οποία επενδύουν οι φορείς του τουρισμού ως σημαντικό όχημα μετάβασης στη νέα εποχή, σε μια αλλαγή του τουριστικού μοντέλου, που βασιζόταν στην εγχώρια αγορά. «Την τελευταία πενταετία γυρίσαμε τη σελίδα της εξωστρέφειας», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Πλατφόρμα επικοινωνίας
Η καμπάνια «Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!» έχει σχεδιαστεί για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ψηφιακής προβολής και προώθησης της πόλης.
«Είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας διαφορετικών ιστοριών με στόχο να αναδείξουμε τη Θεσσαλονίκη ως έναν προορισμό που αξίζει να γνωρίσεις», είπε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ολοκληρωμένο ψηφιακό πρόγραμμα για την προώθηση της Θεσσαλονίκης, επικεντρώνεται σε αγορές - στόχους όπως είναι η ελληνική αγορά αλλά και η Γερμανία, η Ιταλία, η Αυστρία, η Αγγλία, τα Βαλκάνια, το Ισραήλ, η Τουρκία και η Ρωσία.
Επιπρόσθετα, με την έναρξη της καμπάνιας ξεκινάει ο διαγωνισμός όπου προσκαλείται ο κόσμος να ανεβάσει στο Discovergreece.com (http://www.discovergreece.com/thessaloniki-big-heart) τη δική του ιστορία και εμπειρία από τη Θεσσαλονίκη, να μοιραστεί μία φωτογραφία, γενικότερα να πει τι είναι αυτό που κάνει και τη δική του καρδιά να χτυπά για την όμορφη πόλη.
Ιδρυση περιφερειακού γραφείου
Στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας καμπάνιας «Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!», ανακοινώθηκε η δημιουργία του πρώτου περιφερειακού γραφείου του ΣΕΤΕ, και κατ' επέκταση της Marketing Greece, το οποίο θα στεγάζεται στο κεντρικό κτίριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
«Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με το ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece, ώστε να αξιοποιήσουμε για το όφελος του τόπου και των συμπολιτών μας τις σύγχρονες πρακτικές και την τεχνογνωσία που διαθέτουν», ανέφερε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, επισημαίνοντας ότι κεντρικός στόχος της ΠΚΜ είναι ο δωδεκάμηνος τουρισμός.
Σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό και την υποστήριξη του τουριστικού προϊόντος των επτά περιοχών της Κεντρικής Μακεδονίας, η Marketing Greece ξεκινάει με τρία ολοκληρωμένα προϊόντα, ενώ θα προχωρήσει και στις υπόλοιπες ενότητες:
α. για τη Θεσσαλονίκη, η ανάδειξή της ως city break προορισμού,
β. για τη Χαλκιδική, η επιμήκυνση της τουριστικής της περιόδου και
γ. για την Πιερία, η ανάδειξη του Ολύμπου.
Να σημειωθεί ότι η καμπάνια, η υλοποίηση και εκτέλεση των δράσεων χρηματοδοτούνται από το ΣΕΤΕ, με τη στήριξη της Marketing Greece αλλά και με την ενίσχυση της ΠΚΜ, της ΕΞΘ, του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ενώ αργότερα ενδέχεται να συμβάλει και ο δήμος Θεσσαλονίκης.
agelioforos.gr