Θεσσαλονίκη: Μία ξεχωριστή συνεργασία ξενοδοχείου και μουσείου - Ξενοδοχεία φιλικά προς τον πολιτισμό
Της Ντέπυς Χιωτοπούλου
Μια νέα, ξεχωριστή συνεργασία ανακοινώθηκε πρόσφατα και αφορά τη συνέργεια ανάμεσα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης και στο Ολυμπιακό Μουσείο.
Με σύνθημα «Από την καρδιά της πόλης στην καρδιά του πολιτισμού!» δίνεται το στίγμα του νέου, εναλλακτικού τουριστικού προϊόντος της πόλης που ακολουθεί τη διαδρομή «από το ξενοδοχείο Mediterranean Palace στο Ολυμπιακό μας Μουσείο».
«Πρόκειται για μια συνεργασία που στόχος της είναι η ανάδειξη της πολυπολιτισμικότητας της πόλης μέσα από μια πολιτιστική διαδρομή» είπε η διευθύντρια του Ολυμπιακού Μουσείου, Κυριακή Ουδατζή, στο πλαίσιο της παρουσίασης.
Σύμφωνα με την ίδια, το Ολυμπιακό Μουσείο διαθέτει αίθουσα συνεδρίων 300 ατόμων, με σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα, και η παραπάνω συνέργεια θα δώσει νέα δεδομένα στον τομέα τουρισμός - πολιτισμός καθώς και στον μουσειακό τουρισμό.
Από την πλευρά του ο διευθυντής του Mediterranean Palace, Γιάννης Ασλάνης, τόνισε ότι με τη συγκεκριμένη συνέργεια αναπτύσσεται ο συνεδριακός τουρισμός, δίνοντας παράλληλα στους επισκέπτες να διασχίσουμε μια πολιτιστική διαδρομή, «από το κέντρο της πόλης στο κέντρο του πολιτισμού».
«Πρόκειται για δυο σημεία της πόλης που διασχίζει κανείς όλο το ιστορικό κέντρο, είτε από Αγ. Δημητρίου και Κασσάνδρου, είτε από το θαλάσσιο μέτωπο, και παράλληλα περικλείει πολλά ιστορικά μνημεία της Θεσσαλονίκης» είπε ο κ. Ασλάνης, εξηγώντας ότι η ιδέα γεννήθηκε από μια ημερίδα που διοργάνωσε το Μάρτιο του 2014, ο δήμος Θεσσαλονίκης, και αφορούσε την παρουσίαση όλων των μουσείων που δραστηριοποιούνται στην πόλη.
Ξενοδοχεία φιλικά προς τον πολιτισμό
Η παραπάνω συνεργασία έρχεται ως συνέχεια του δήμου Θεσσαλονίκης για την ανάδειξη του ρόλου των μουσείων και την ενεργό συμμετοχή τους στο τουριστικό και συνεδριακό γίγνεσθαι της πόλης.
«Θέλουμε να φέρουμε κοντά τα μουσεία με τα ξενοδοχεία και τα ταξιδιωτικά γραφεία» είπε ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας, προσθέτοντας «να δημιουργήσουμε μια σειρά ξενοδοχείων ‘cultural friendly hotels» και να προωθούμε το συγκεκριμένο προϊόν πέρα από τα όρια της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας και στο εξωτερικό».
Αγγελιοφόρος