Μηχανισμός διαχείρισης αιτημάτων στο Δήμο Παύλου Μελά
«Έχετε παράπονα; Τα παράπονα σας στο Δήμαρχο» λέει η γνωστή καθημερινή ρήση. Ρήση που φιλοδοξεί να γίνει πράξη από το
Δήμο Παύλου Μελά μέσα από την ενεργοποίηση του μηχανισμού διαχείρισης
αιτημάτων, ο οποίος τίθεται στην υπηρεσία των πολιτών, προκειμένου αυτοί να
διατυπώσουν τα αιτήματα και τα... παράπονα τους στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Μάλιστα, το σύστημα θα
λειτουργήσει για πρώτη φορά ξεχωριστά και στις τρεις δημοτικές ενότητες (Σταυρούπολη,
Πολίχνη, Ευκαρπία). Κατ' αυτόν τον τρόπο, ο κάθε πολίτης θα έχει τη δυνατότητα
να υποβάλει το αίτημα σε συγκεκριμένο υπάλληλο σε κάθε δημοτική ενότητα και στη
συνέχεια μέσω ενός ειδικού μηχανισμού υλοποίησης, να παραλαμβάνει την απάντηση στο
αίτημά του από τον υπάλληλο που κατέθεσε την αίτηση, χωρίς να χρειαστεί να
απευθυνθεί σε άλλη υπηρεσία. Σκοπός δεν είναι άλλος από τη διευκόλυνση
πρόσβασης των πολιτών στις κατάλληλες δημοτικές υπηρεσίες, η υποβολή των
αιτημάτων τους και η ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.
Προτεραιότητα της
Διοίκησης είναι η ουσιαστική διαχείριση των αιτημάτων και η ταχύτερη υλοποίησή
τους. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, θα γίνεται τακτική αξιολόγηση των
αποτελεσμάτων της διαδικασίας μέσω ημερησίων, εβδομαδιαίων και μηνιαίων
εκτυπώσεων, με βάση τις οποίες θα εξάγονται τα αναγκαία συμπεράσματα και
παράλληλα θα γίνεται μια συνολική αποτίμηση του εγχειρήματος.
Ενδεικτικά τα αιτήματα
μπορούν να αφορούν σε φθορές στο οδόστρωμα, βλάβες στον ηλεκτροφωτισμό,
επισκευές σε δημοτικά κτίρια (αθλητικούς χώρους, παιδικές χαρές), ζητήματα
καθαριότητας και πρασίνου κ.α.
Τέλος, στα πλαίσια
προώθησής του κι ενημέρωσης των πολιτών για τη λειτουργία του μηχανισμού
σχεδιάζεται ενημερωτική καμπάνια από το Δήμο Παύλου Μελά το προσεχές χρονικό
διάστημα.
Πηγή: www.pavlosmelas.gr