Η Samsung Ελλάς για το Galaxy Note 7: Τι πρέπει να κάνουν οι Ελληνες που το αγόρασαν
Η Samsung Ελλάς με ανακοίνωσή της ενημερώνει πως σταματάει οριστικά η παραγωγή της συσκευής που ήδη έχει προκαλέσει σημαντικό πλήγμα στη φήμη, την εικόνα και τα οικονομικά της κορεάτικης εταιρείας.
«Για την ασφάλεια των καταναλωτών σταματήσαμε τις πωλήσεις και ανταλλαγές του Galaxy Note7 και κατά συνέπεια έχουμε αποφασίσει να σταματήσουμε οριστικά την παραγωγή του», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Samsung Ελλάς.
Όπως σημειώνει η εταιρεία: «Επειδή η ασφάλεια των καταναλωτών παραμένει η βασική προτεραιότητά μας, η Samsung θα ζητήσει από όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και τους συνεργάτες λιανικής σε παγκόσμιο επίπεδο, να σταματήσουν τις πωλήσεις και τις ανταλλαγές του Galaxy Note7 κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της έρευνας. Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να συνεργαστούμε ενδελεχώς με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές για να λάβουμε όλα τα αναγκαία μέτρα για την επίλυση της κατάστασης».
Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν Samsung Galaxy Note7
Οι καταναλωτές, που έχουν είτε ένα αρχικό Galaxy Note7 είτε μια συσκευή αντικατάστασης Galaxy Note7, θα πρέπει να την απενεργοποιήσουν, να σταματήσουν να την χρησιμοποιούν και να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung, προκειμένου να ενημερωθούν για τις επιλογές που έχουν σχετικά με τη συσκευή Galaxy Note7.
Οι ενδιαφερόμενοι από την Ελλάδα θα μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα 801 11 7267864 (από σταθερό) και 210 6897691 (από κινητό), ενώ οι καταναλωτές από την Κύπρο θα μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).
Πηγή: www.iefimerida.gr