Ομιλία της ΥΜΑΘ Μαρίας Κόλλια-Τσαρουχά στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού Branding Destinations


Θεσσαλονίκη, 18/11/2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, σήμερα, Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016, απηύθυνε χαιρετισμό στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού {re}Branding Destinations, το οποίο οργανώνεται στο πλαίσιο της Philoxenia 2016, παρουσία της Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά. Η Υφυπουργός Εσωτερικών τόνισε:
«Ξεκινώντας από το θέμα του Μάρκετινγκ και του ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού, έχω τονίσει πολλές φορές ως Υφυπουργός Μακεδονίας και Θράκης, την ανάγκη να είναι ο τόπος μας το επίκεντρο ενός φιλόδοξου και μακρόπνοου σχεδιασμού, με στόχο την αξιοποίηση και ανάδειξη των πολλαπλών τουριστικών ευκαιριών που προσφέρει. Οι πολλαπλοί τομείς τουριστικού ενδιαφέροντος
στους οποίους διαπρέπει η χώρα μας, και ακόμη περισσότερο η Βόρεια Ελλάδα, αποτελούν ένα μεγάλο κύκλο αλληλο-ενισχυόμενων και αλληλο-αναδεικνυόμενων προορισμών. Ο δημιουργικός και στρατηγικά τοποθετημένος συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών, επιτρέπει τη διασφάλιση της διαρκούς παρουσίας της χώρας μας στο παγκόσμιο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Επιτρέπει επίσης τη μεγαλύτερη «εμπλοκή» του επισκέπτη στον κύκλο του συνολικού ελληνικού τουριστικού πακέτου, με σκοπό όχι μόνο να τον φέρει στη χώρα μας, αλλά και να τον κρατήσει και να τον ξαναφέρει πολλές φορές ακόμη εδώ. [...] Θα ήθελα και μέσα από αυτό το πρίσμα να ειδωθούν οι επισκέψεις κορυφαίων πολιτικών παραγόντων του πλανήτη, που οργανώθηκαν τον τελευταίο καιρό από την Ελληνική Κυβέρνηση, αναδεικνύοντας με νέους όρους, την τεράστια αξία των ιδιαίτερων προορισμών μας».


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!