Πόλη της Σικελίας προσκάλεσε τον οίκο Gucci: Εχουμε και εμείς αρχαιοελληνικούς ναούς
Η πόλη του Ακράγαντα, στη Σικελία, αποφάσισε να καλέσει τον οίκο μόδας Gucci να οργανώσει επίδειξη μόδας στους αρχαιοελληνικούς ναούς της.
Ο διευθυντής της Κοιλάδας των Ναών (Valle dei Templi) Τζουζέππε Παρέλλο δήλωσε σχετικά στην εφημερίδα La Repubblica: «Εχουμε και εμείς ελληνικούς ναούς, ο οίκος Gucci ας έρθει, λοιπόν, εδώ». Κατά την άποψή του «μια τέτοια πρωτοβουλία θα είχε θετικό αντίκτυπο και για την όλη εικόνα της περιοχής».
Ο Τζ. Παρέλλο, παράλληλα, αποσαφηνίζει ότι «μόνον παιδιά και σχολεία μπαίνουν δωρεάν στον αρχαιολογικό χώρο με τον ναό της Ηρας και της Ομόνοιας» και πως «όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να πληρώσουν, και να πληρώσουν πολύ».
Η ιταλική εφημερίδα υπενθυμίζει ότι το 2015 και το 2016 η εταιρία Google νοίκιασε τον αρχαιολογικό χώρο του Ακράγαντα για διοργάνωση δείπνου με γνωστά ονόματα του διεθνούς χρηματοοικονομικού χώρου, γεγονός οποίο παραβρέθηκαν η Αντζελίνα Ζολί και η Σαρλίζ Θεόν. Η Google κατέβαλε εκατό χιλιάδες ευρώ.
«Αν πρόκειται για ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πρωτοβουλίες, οι πόρτες μας είναι ανοικτές. Η προβολή είναι εγγυημένη, τόσο για εμάς όσο και για όποιον φιλοξενείται», καταλήγει ο υπεύθυνος της Κοιλάδας των Ναών της Σικελίας.
Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης -συμπεριλαμβανομένης της La Repubblica της τηλεόρασης της RAI - θέλησαν να παινέσουν την ελληνική απόφαση να μην διατεθεί η Ακρόπολη για επίδειξη μόδας χαρακτηρίζοντάς την «επίδειξη υποδειγματικής εθνικής υπερηφάνειας, παρόλο που η Ελλάδα αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες».
Ο διευθυντής της Κοιλάδας των Ναών (Valle dei Templi) Τζουζέππε Παρέλλο δήλωσε σχετικά στην εφημερίδα La Repubblica: «Εχουμε και εμείς ελληνικούς ναούς, ο οίκος Gucci ας έρθει, λοιπόν, εδώ». Κατά την άποψή του «μια τέτοια πρωτοβουλία θα είχε θετικό αντίκτυπο και για την όλη εικόνα της περιοχής».
Ο Τζ. Παρέλλο, παράλληλα, αποσαφηνίζει ότι «μόνον παιδιά και σχολεία μπαίνουν δωρεάν στον αρχαιολογικό χώρο με τον ναό της Ηρας και της Ομόνοιας» και πως «όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να πληρώσουν, και να πληρώσουν πολύ».
Η ιταλική εφημερίδα υπενθυμίζει ότι το 2015 και το 2016 η εταιρία Google νοίκιασε τον αρχαιολογικό χώρο του Ακράγαντα για διοργάνωση δείπνου με γνωστά ονόματα του διεθνούς χρηματοοικονομικού χώρου, γεγονός οποίο παραβρέθηκαν η Αντζελίνα Ζολί και η Σαρλίζ Θεόν. Η Google κατέβαλε εκατό χιλιάδες ευρώ.
«Αν πρόκειται για ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πρωτοβουλίες, οι πόρτες μας είναι ανοικτές. Η προβολή είναι εγγυημένη, τόσο για εμάς όσο και για όποιον φιλοξενείται», καταλήγει ο υπεύθυνος της Κοιλάδας των Ναών της Σικελίας.
Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης -συμπεριλαμβανομένης της La Repubblica της τηλεόρασης της RAI - θέλησαν να παινέσουν την ελληνική απόφαση να μην διατεθεί η Ακρόπολη για επίδειξη μόδας χαρακτηρίζοντάς την «επίδειξη υποδειγματικής εθνικής υπερηφάνειας, παρόλο που η Ελλάδα αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες».
Πηγή: www.iefimerida.gr