Το Τhessbrunch στα Ελληνικά Όσκαρ του Τουρισμού
Θεσσαλονίκη,
23 Μαρτίου 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το
Τhessbrunch στα Ελληνικά Όσκαρ του Τουρισμού
Το success story του Thessbrunch κέρδισε
τις εντυπώσεις και κατέκτησε το βραβείο Στρατηγικής & Καινοτομίας στα
Tourism Awards 2018.
Σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση που έλαβε
χώρα στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος την Τρίτη 20 Μαρτίου, το «παιδί»
της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κατέκτησε τη δεύτερη θέση ως καινοτόμο
concept ανάμεσα στις καλύτερες
πρακτικές του Ελληνικού Τουρισμού δίνοντας για πρώτη φορά στην Ένωση
Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης τιμητική διάκριση από τα Tourism Awards. Το βραβείο
παρέλαβε εκ μέρους της ΕΞΘ η Marketing Manager κα Χρύσα Σαραβέλου, η οποία
είναι ο ιθύνων νους του Thessbrunch.
«Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για αυτό
το τιμητικό βραβείο που αποτελεί σημαντική επιβράβευση της προσπάθειάς μας και
κινητήριο δύναμη για περαιτέρω εξέλιξη. Το βραβείο ανήκει σε όλα τα ξενοδοχεία
της Θεσσαλονίκης που συμμετείχαν ενεργά στην υλοποίηση και εξέλιξη του ThessBrunch
κάτω από την ομπρέλα της ΕΞΘ. O στόχος του project ήταν και είναι να ξανασυστήσει τις
ξενοδοχειακές μονάδες της Θεσσαλονίκης στο ευρύ κοινό με μια πιο φρέσκια ματιά,
να αναδείξει την υπέροχη κουζίνα της περιοχής και τα τοπικά ελληνικά προϊόντα,
καθώς επίσης και να συμβάλλει στην τουριστική προβολή του προορισμού. Το Thessbrunch
«γεννήθηκε» για να ενισχύσει τον τίτλο που δικαίως φέρει η Θεσσαλονίκη, αυτόν
της γαστρονομικής πρωτεύουσας της χώρας. Καταλυτικός παράγοντας στην υλοποίηση
του υπήρξε η θερμή υποστήριξη της ιδέας από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΞΘ και
κυρίως από τους δύο Προέδρους, τον
προηγούμενο Πρόεδρο κ. Αριστοτέλη Θωμόπουλο και το σημερινό Πρόεδρο κ. Ανδρέα
Μανδρίνο, κατά τη διάρκεια της θητείας των οποίων ξεκίνησε και συνεχίζει το Thessbrunch»
τόνισε η κα Σαραβέλου κατά τη διάρκεια της βράβευσης.
Το Thessbrunch μέσα σε λίγους μήνες έχει
καθιερωθεί ως θεσμός τόσο για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης όσο και για τους
επισκέπτες της πόλης ενώ, με μηδενικό κόστος δημιουργίας, το project κατάφερε
να διαφημίσει συνολικά τον προορισμό.
Στα πλαίσια του project αξιοποιήθηκε ένα μεγάλο εύρος
συνεργασιών ξεκινώντας με την αεροπορική εταιρεία Ellinair, ενώ εξίσου
σημαντική ήταν η συνεργασία με το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης που είναι ο
διοργανωτής της “BIENNALE”.
Συνδυάστηκε η φιλοξενία με τη γαστρονομία και τον πολιτισμό με μία ακόμη
συνεργασία με το θεσμό των Δημητρίων και το “Thessaloniki Food Festival” του Δήμου Θεσσαλονίκης. Τέλος, το
project υποστήριξαν τόσο η ΔΕΘ-HELEXPO,
αφού υπήρξε συνεργασία κατά τη διάρκεια της τελευταίας τουριστικής έκθεσης Philoxenia, όσο και καταξιωμένοι influencers & food bloggers, οι οποίοι προώθησαν το project μέσα από τα κανάλια τους. Η συνεισφορά όλων των παραπάνω συνεργασιών ήταν
ιδιαίτερα σημαντική προκειμένου να πετύχει το καινοτόμο project και για αυτό το λόγο η ΕΞΘ ευχαριστεί θερμά για την
υποστήριξη.
Ανανεώνουμε
λοιπόν το ραντεβού για τα επόμενα Thessbrunch το Σάββατο
31/03 στο Anatolia Hotel Thessaloniki, την Κυριακή 01/04 στο Mandrino Hotel και την
Κυριακή 15/04 (family Thessbrunch) στο City Hotel.
Μείνετε
συντονισμένοι...
thessbrunch links: