Ένταξη του ΚΕΠ Ελευθερίου Κορδελιού στο πρόγραμμα My Kep live - Εξυπηρέτηση πολιτών με βιντεοκλήση
Ένταξη του ΚΕΠ Ελευθερίου
Κορδελιού στο πρόγραμμα
My Kep live - Εξυπηρέτηση πολιτών με βιντεοκλήση
Τη διεκπεραίωση αιτημάτων από τα
ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης εξασφαλίζει για τους πολίτες ο Δήμος Κορδελιού
Ευόσμου, όντας ένας από τους 34 δήμους της χώρας που έχει επιλεγεί και
συμμετέχει στην Α΄ φάση του πιλοτικού
προγράμματος “mykeplive” του Υπουργείου Ψηφιακής
Διακυβέρνησης.
Θέτοντας την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών σε
πρώτο πλάνο, ο Δήμος στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ενσωματώνει
νέες πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες, απλουστεύοντας τις διαδικασίες για την
έκδοση μιας σειράς πιστοποιητικών και εγγράφων που άπτονται της αρμοδιότητας
των ΟΤΑ και διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ.
Με τη νέα υπηρεσία ζωντανής
επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο των ΚΕΠ, οι πολίτες θα μπορούν να
υποβάλουν τα αιτήματά τους μέσω βιντεοκλήσης, χωρίς να απαιτείται η προσέλευσή
τους στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών. Κλείνοντας ένα “ψηφιακό ραντεβού” μέσω
της ψηφιακής πύλης mykeplive, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν
βιντεοκλήση με υπάλληλο του ΚΕΠ την ημέρα και ώρα που αυτοί επιθυμούν και να
υποβάλουν το αίτημά τους. Στη συνέχεια το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται
στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. email, θυρίδα, ΕΛΤΑ).
Εν όψει της έναρξης λειτουργίας του
“mykeplive”, οι υπάλληλοι
του ΚΕΠ 231 Ελευθερίου Κορδελιού, εκπαιδεύτηκαν και καταρτίστηκαν διεξοδικά
για τη νέα ψηφιακή υπηρεσία που θα παρέχεται σε λίγες ημέρες από τον Δήμο
Κορδελιού Ευόσμου, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής ημερίδας η οποία πραγματοποιήθηκε
στις 9 και 10 Ιουλίου με τηλεδιάσκεψη. Τις εργασίες της τηλεκπαίδευσης
παρακολούθησε η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας και ΚΕΠ Φωτεινή Δεβετζή
Πεσματζόγλου, η οποία είχε την ευκαιρία να απευθύνει ένα σύντομο χαιρετισμό
για τη συμμετοχή του Δήμου στην πρωτοπόρο ψηφιακή πύλη του Υπουργείου.