Η MED στο παρκέ του Final Four
Η MED στο παρκέ του Final Four
Η αντίστροφη μέτρηση για το Final Four της Euroleague Basketball έχει αρχίσει και ο τελικός αναμένεται να είναι πιο συναρπαστικός από ποτέ, αφού φέτος υποστηρίζεται από την MED, το luxurious label που διακρίνεται για τον σύγχρονο και πρωτοποριακό σχεδιασμό του, σε συνδυασμό με την εξαιρετική εφαρμογή και ποιότητα των δημιουργιών του.
Από το κορυφαίο event της Euroleague Basketball δε θα μπορούσε να λείπει η κορυφαία εταιρεία ένδυσης και εναλλακτικής
πολυτέλειας MED. Η MED ενώνει τις δυνάμεις της με τη σημαντικότερη διοργάνωση μπάσκετ, Euroleague Basketball, στο πλαίσιο της διεθνούς ανάπτυξης και δικτύωσης που επιχειρούν και οι
δύο πλευρές. Ως επίσημος χορηγός της
διοργάνωσης, η MED, θα είναι παρούσα τόσο εντός όσο και εκτός των γηπέδων κατέχοντας από
φέτος και για τα επόμενα έξι χρόνια, τα αποκλειστικά δικαιώματα για τον
σχεδιασμό, την κατασκευή και την εμπορία μαγιό, εσωρούχων και μάσκας προσώπου,
με όλα τα λογότυπα των ομάδων της Euroleague. Έτσι στην
κορύφωση της διοργάνωσης, οι μπασκετόφιλοι σε όλον τον κόσμο θα έχουν την
ευκαιρία να απολαύσουν ένα Final Four
γεμάτο μπάσκετ και μόδα, αφού μπορούν ήδη να προμηθεύονται τα προϊόντα ένδυσης
που προτιμούν με το λογότυπο της αγαπημένης τους ομάδας αποκλειστικά από την MED.
«Είμαστε στην
ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με ένα κορυφαίο brand όπως
η MED, κυρίως επειδή οι οπαδοί μας θέλουν να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των
τάσεων της μόδας» ανέφερε ο Τζόρντι Μπερτομέου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague Basketball. «Η σύνδεση των φιλάθλων με τα νέα σχέδια στην αγορά, αποτελεί μέρος
του DNA μας ως ηγέτες σε ένα διαπολιτισμικό και παγκόσμιο άθλημα όπως το
μπάσκετ». Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ευθύμης
Χατζηβασιλείου, δήλωσε: «Η διεθνής ανάπτυξη και δικτύωση της Euroleague ως
αθλητικό προϊόν ταιριάζει απόλυτα με τα βήματα που κάνει τα τελευταία χρόνια η
εταιρεία μας. Έχοντας «κατακτήσει» την ελληνική αγορά, η MED θέλει να
εδραιώσει την παρουσία της και στις αγορές του εξωτερικού, τόσο με τα δικά της
καταστήματα, όσο και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων
franchise. Είμαι πεπεισμένος ότι και οι δύο πλευρές, μόνο θετικά έχουμε να
αποκομίσουμε από αυτή τη συνεργασία».
Η εταιρεία Parenthesis συμμετέχει και
υποστηρίζει αυτήν την πολλά υποσχόμενη συνεργασία, ενώ την επιμέλεια της
οπτικής επικοινωνίας έχει αναλάβει το design studio & interactive space that
long black cloud.
Μετράμε μέρες, λοιπόν, για να δούμε τη MED να
κάνει «μπάσιμο» στα ευρωπαϊκά παρκέ, παρέα με τις τέσσερις φιναλίστ των
καλύτερων ομάδων της διοργάνωσης και τους φιλάθλους τους.