Δ. Θεσσαλονίκης: Επαναλειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για βεβαιώσεις ΤΑΠ και δηλώσεις ακαθαρίστων
Επαναλειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για βεβαιώσεις ΤΑΠ και δηλώσεις ακαθαρίστων
Από το γραφείου του Αντιδημάρχου Επιχειρησιακού
Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργου
Αβαρλή ανακοινώνεται ότι από σήμερα (31/08/21) επαναλειτουργεί η Διαδικτυακή
Πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, παρέχοντας τις ακόλουθες
υπηρεσίες προς τους πολίτες και τους επαγγελματίες:
- Έκδοση βεβαιώσεων ΤΑΠ, μεταβολές εμβαδού ακινήτων και
δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων
- Υποβολή δηλώσεων ακαθαρίστων εσόδων επιχειρήσεων
υγειονομικού ενδιαφέροντος για τον υπολογισμό δημοτικού φόρου και δηλώσεων
τέλους παρεπιδημούντων
Η είσοδος στην πλατφόρμα πραγματοποιείται μέσω του
ακόλουθου συνδέσμου https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/citizens/
με τη χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet.
Η κατάθεση
των παραπάνω αιτήσεων-δηλώσεων θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της διαδικτυακής
πλατφόρμας. Σε ειδικές περιπτώσεις, όπου υπάρχει διαπιστωμένη αδυναμία
πρόσβασης των ενδιαφερομένων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή ή σε διαδικτυακή
σύνδεση, οι αιτήσεις για τα ζητήματα τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) και
μεταβολών εμβαδού ακινήτων θα κατατίθενται δια ζώσης στο Τμήμα Ανταποδοτικών
Τελών (γκισέ εξυπηρέτησης, 2ος όροφος Δημαρχείου Θεσσαλονίκης - πληροφορίες
2313 317 248 και 2313 317 247), ενώ η υποβολή χειρόγραφων δηλώσεων ακαθαρίστων
εσόδων θα πραγματοποιείται στο Τμήμα Δημοτικών Φόρων και Τελών (Γραφείο
238Γ-240Γ, 2ος όροφος, Δημαρχείο Θεσσαλονίκης). Επισημαίνεται ότι οι πληρωμές
του δημοτικού φόρου 0,5% που έληξαν την 31η/7/2021 και την 31η/8/2021
παρατάθηκαν έως την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021.