Αντιπαράθεση Συλλόγου Εργαζομένων και Διοίκησης του δήμου Ωραιοκάστρου. Τι αναφέρουν σε ανακοινώσεις τους
Με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εργαζομένων του δήμου Ωραιοκάστρου και Δημοτικών Επιχειρήσεων αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εγραζόμενοι στο χώρο δουλειά τους. Προβλήματα που αφορούν καταβολή δεδουλευμένων, μη χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας, έλλειψη αναλώσιμων, συνθήκες υγιεινής, οχήματα κακοσυντηρημένα.
Απο την πλευρά της η Διοίκηση του δήμου Ωραιοκάστρου δίνει την δική της απάντηση στην ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων του δήμου Ωραιοκάστρου τονίζοντας οτι "Τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων, εφόσον αυτά βασίζονται σε γεγονότα και αντικειμενικές ανάγκες, λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη και ικανοποιούνται υπηρεσιακά, σύμφωνα με παγιωμένες διαδικασίες οι οποίες δυστυχώς απαιτούν χρόνο και δεν έχουν να κάνουν με τη δική μας πολιτική βούληση. Ανυπόγραφες ανακοινώσεις, όμως, δεν παράγουν γόνιμα αποτελέσματα, παρά μόνο δημιουργούν εντυπώσεις.
Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων και της διοίκησης.
Απάντηση σε Σύλλογο Εργαζομένων του Δήμου Ωραιοκάστρου
Τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων, εφόσον αυτά βασίζονται σε
γεγονότα και αντικειμενικές ανάγκες, λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη και
ικανοποιούνται υπηρεσιακά, σύμφωνα με παγιωμένες διαδικασίες οι οποίες δυστυχώς
απαιτούν χρόνο και δεν έχουν να κάνουν με τη δική μας πολιτική βούληση.
Ανυπόγραφες ανακοινώσεις, όμως, δεν παράγουν γόνιμα αποτελέσματα, παρά μόνο
δημιουργούν εντυπώσεις.
Συγκεκριμένα επί των θεμάτων που
αναπτύξατε:
·
Οι εργαζόμενοι στον
Δημοτικό Οργανισμό (ΔΟΠΠΑΩ) και ουχί δημοτική επιχείρηση έχουν λάβει
διαβεβαιώσεις από την προηγούμενη εβδομάδα, σε συνάντηση που έγινε παρόντος και
του Προέδρου κου Πανούση, ότι θα πληρωθούν με εντολή του Δημάρχου , παρά την
διαφωνία της Π.Ο.Υ. Η διαδικασία ήδη δρομολογείται όπως μπορείτε να
διαπιστώσετε από την ημερήσια διάταξη της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία
συνεδριάζει την προσεχή Δευτέρα 27/6/2022.
·
Για την εφαρμογή του νόμου 4735/2020 και εν προκειμένω
για την αποτίμηση της καταβολής τους σε χρήμα για τα έτη που δεν χορηγήθηκαν ,
όπως υποσχέθηκε ο δήμαρχος ενώπιον της Προέδρου και του Γενικού Γραμματέα του
συλλόγου σας σε συνάντηση κατά το μήνα Μάιο, έχει δοθεί από τον Δήμαρχο η
σχετική εντολή εγγραφής των πιστώσεων στον προϋπολογισμό έτους 2022 στην Π.Ο.Υ
στις 21/6/2022, μετά από έλεγχο της
αναφοράς της εν λόγω κατά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου.
·
Η μελέτη χορήγησης των ΜΑΠ έτους συντάσσεται από την
αρμόδια Υπηρεσία (Διεύθυνση Διοικητικού) και επίκειται η διακήρυξή της, κατόπιν
συνεχών εγγράφων οχλήσεων της διοίκησης.
·
Ο διαγωνισμός για τη χορήγηση του γάλακτος είναι σε
εξέλιξη καθώς υπάρχουν προσωρινοί ανάδοχοι ανά κατηγορία τροφίμων και γάλακτος
(πρόκειται για ενιαία μελέτη).
·
Υπάρχει γνώση για τις συνθήκες υγιεινής και εργασίας
καθώς μετά από αλλεπάλληλα δελτία ελέγχου από το σώμα επιθεώρησης την τελευταία
δεκαετία και η διοίκησή μας αναλογιζόμενη την σημαντικότητα των παρατηρήσεων
άμεσα ανταποκρίθηκε στις απαιτούμενες διορθώσεις - προσθήκες - βελτιώσεις. Ο δε
δήμαρχος εξέδωσε απόφαση περί εξεύρεσης κατάλληλου χώρου εντάσσοντας στην ομάδα
που θα καταθέσει την βέλτιστη πρόταση και την Πρόεδρο του συλλόγου. Ωστόσο,
μεριμνώντας για το βραχύχρονο και άμεσο αποτέλεσμα ήδη δόθηκε εντολή για
προμήθεια και εγκατάσταση χημικών τουαλετών. Η έλλειψη σε προϊόντα υγιεινής και
ασφάλειας όπως τα περιγράφετε δια εγγράφων των αρμόδιων τμημάτων, όπου
απευθυνθήκαμε για να σας απαντήσουμε έγκυρα, δεν υφίσταται.
·
Η δε προμήθεια φαρμακείων στα αυτοκίνητα/
απορριμματοφόρα είναι δεδομένη καθώς υπάρχει η έγγραφη διασφάλιση από το
αρμόδιο τμήμα κίνησης οχημάτων.
·
Τέλος, ως προς τη συντήρηση οχημάτων έχει υποβληθεί
στην Π.Ο.Υ πρωτογενές αίτημα σε συνδυασμό με το υπ’ αριθ. 12702/14-06-2022 τεκμηριωμένο αίτημα καθώς και πλήρης-αιτιολογημένη
έκθεση αναγκαιότητας προκειμένου να εκδοθεί η απαραίτητη ΑΑΥ για την
αποκατάσταση του στόλου, για το οποίο αναμένουμε τον απαραίτητο δημοσιονομικό
έλεγχο της υπηρεσίας μας. Επιπρόσθετα, εμείς ήμασταν αυτοί που κινητοποιηθήκαμε
έγκαιρα για διενέργεια διαγωνισμού, ο οποίος δημοσιεύθηκε στις 11/01/2021 και ο
οποίος με ευθύνη του αναδόχου δεν τελεσφόρησε, καθώς αυτός δεν ανταποκρίθηκε
στις υποχρεώσεις του. Επίκειται, μάλιστα, διαγωνισμός προμήθειας δύο
απορριμματοφόρων και ενός φορτηγού με υδραυλική πόρτα για την καθαριότητα.
Όπως γίνεται κατανοητό, οι άδικοι
συμψηφισμοί με άλλες ανάγκες και δραστηριότητες πολιτιστικού και καλλιτεχνικού
χαρακτήρα που διοργανώνονται φυσιολογικά σε κάθε δήμο και απευθύνονται στους
δημότες είναι άστοχες, διότι απλούστατα δημιουργούν μόνο παραπλανητικές
εντυπώσεις.
Τα εργασιακά με τα πολιτιστικά, όπως
και οι όποιες άλλες ανάγκες ενός δήμου, δεν μπορούν να τίθενται διαζευκτικά:
δηλαδή, είτε το ένα είτε το άλλο. Όλα αποτελούν διαφορετικές, αλλά αναγκαίες,
πτυχές του δημοτικού έργου και σε όλες τις περιπτώσεις αποδέκτες και
ωφελούμενοι αυτού είναι οι πολίτες.
Επιθυμία και στόχος μας είναι οι
εργαζόμενοι να δουλεύουν υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες και προς αυτήν την
κατεύθυνση εργαζόμαστε.
Αν υπάρχουν αστοχίες και
καθυστερήσεις από τις υπηρεσίες ή και από την διοίκηση που πρέπει να
στηλιτευτούν, έχουμε μάτια και αφτιά ανοιχτά να τα αποδεχτούμε και να
ενεργήσουμε άμεσα στην αποκατάστασή τους.
Από κει και πέρα όμως τα προβλήματα
λύνονται με γόνιμο διάλογο και καλή πληροφόρηση και όχι μέσα από λογικές εντυπωσιασμού
και αβάσιμων κατηγοριών.