Γιάννης Μασούτης: Οι τιμές των προϊόντων θα μειωθούν πολύ, αλλά δεν θα πέσουν στα επίπεδα που ήταν πριν από τον πόλεμο στην Ουκρανία
O Γιάννης Μασούτης στη Βεργίνα Τηλεόραση: Οι τιμές των προϊόντων θα μειωθούν πολύ, αλλά δεν θα πέσουν στα επίπεδα που ήταν πριν από τον πόλεμο στην Ουκρανία
«Θέλω να πιστεύω ότι μόλις όλη αυτή η κατάσταση με την Ουκρανία αμβλυνθεί θα υπάρξει μεγάλη πτώση των τιμών στα σουπερμάρκετ, ωστόσο δεν θα επιστρέψουμε σε τιμές πριν από τον πόλεμο στην Ουκρανία». Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων σε μια σπάνια και εφ’ όλης της ύλης συνέντευξή του στον δημοσιογράφο Στέργιο Καλόγηρο και στη «Βεργίνα Τηλεόραση» ο Γιάννης Μασούτης, Πρόεδρος της ΚΕΕ (Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας).
Ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Μασούτης» με 400
καταστήματα σε όλη την Ελλάδα εξήγησε ότι οι καταναλωτές στη χώρα μας, δεν
αντιμετωπίζουν κανένα ζήτημα ενδεχόμενων ελλείψεων λόγω επισιτιστικής κρίσης
και αναφέρθηκε στη μοναδική σε μέγεθος σε όλα τα Βαλκάνια κεντρική αποθήκη της εταιρείας του. Το
μέγεθος της αποθήκης εξασφαλίζει όχι μόνο επάρκεια αγαθών αλλά καλύτερες
τιμές για τους καταναλωτές επειδή έχει τη δυνατότητα να ‘στοκάρει΄ πολύ
μεγαλύτερο αριθμό προϊόντων με χαμηλότερες τιμές.
Το κέρδος των σούπερ μάρκετ είναι μόνο 2%
Η αύξηση της ενέργειας λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, των σιτηρών και των μεταφορικών ενσωματώνονται στην αύξηση των τιμών των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Όμως, τα πολυκαταστήματα τροφίμων παίζουν πολύ μικρό ρόλο στη διαμόρφωση των τιμών. Το κέρδος των σούπερ μάρκετ, όσο περίεργο κι αν ακούγεται είναι μόνο 2%, εξήγησε ο κ. Μασούτης, ενώ αναφερόμενος στις μειωμένες ποσότητες των συσκευασιών τόνισε ότι «οι ποσότητες λιγοστεύουν ή αυξάνονται ανάλογα με τη ζήτηση κι αυτό είναι αναμενόμενο»
Ανταγωνιστικά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Όσο το εισόδημα συρρικνώνεται τόσο οι καταναλωτές
στρέφονται σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ωστόσο υπάρχουν πολλά προϊόντα
αυτής της κατηγορίας που μπορεί να είναι και καλύτερα από τα επώνυμα, τόνισε ο Γιάννης
Μασούτης και αναφερόμενος στο «καλάθι του νοικοκυριού» είπε:
«Η ιδέα για το καλάθι του νοικοκυριού ήταν του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη και του αν. Υπουργού Νίκου Παπαθανάση. Συναντηθήκαμε εκπρόσωποι 6-7 σουπερ μάρκετ, με την ηγεσία του Υπουργείου και αποφασίσαμε να έχουμε κάποια βασικά προϊόντα: λάδι, αλεύρι, ρύζι, μακαρόνια σε χαμηλές τιμές και να παρακολουθούμε, ώστε να μην υπάρξουν σχεδόν καθόλου αυξήσεις. Στη συνέχεια προσθέσαμε και προϊόντα για διαβητικούς. Το καλάθι κοστίζει πολύ, αλλά οι ιδιοκτήτες των πολυκαταστημάτων τροφίμων ήταν αποφασισμένοι να το στηρίξουν. Εξυπηρετεί συγκεκριμένο σκοπό αλλά όταν ξεπεράσουμε αυτή τη δύσκολη περίοδο θα σταματήσει να ισχύει».
«Πράσινος» Μασούτης
«Για το 2022 και για το 2023 επενδύσαμε 25 εκατομμύρια ευρώ σε φωτοβολταϊκά με στόχο να εξοικονομήσουμε ενέργεια. Επίσης ξεκινάμε τις ανακαινίσεις των καταστημάτων. Σε κάθε περιοχή συνεργαζόμαστε με τοπικούς παραγωγούς γιατί έτσι ξεκινήσαμε και έτσι επιστρέφουμε χρήματα στον τόπο. Δεν σκεφτόμαστε την επέκταση στο εξωτερικό, ούτε τις εξαγορές», είπε ο Πρόεδρος της ΚΕΕΕ και ξεκαθάρισε: «Ως Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας είμαι Σύμβουλος της εκάστοτε Κυβέρνησης σε θέματα οικονομικά και σε αυτόν τον τομέα επιθυμώ να παραμείνω».
Δείτε τι είπε ο κ. Μασούτης: https://www.youtube.com/watch?v=hv4-4pdfpLs